کد خبر 3485
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

رکورد تولید ۱۲ ماهه چادرملو در ۱۱ ماه/خبرخوش به سهامداران

رکورد تولید ۱۲ ماهه چادرملو در ۱۱ ماه/خبرخوش به سهامداران

بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۱ ماهه سال جاری موفق شده است با دست یابی به بالاترین میزان تولید شمش فولادی و آهن اسفنجی از بدو شروع فعالیت این دو واحد صنعتی، رکورد تولید ۱۲ ماه سال ۱۴۰۰ را در ۱۱ ماه امسال بشکند.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز به نقل از تیتر ۲۰، چادرملو در ۱۱ ماهه امسال با تولید ۱ میلیون و ۷۹ هزار تن شمش فولادی و ۱ میلیون و ۴۵۱ هزارتن آهن اسفنجی توانست به میزان ۱۲ ماهه سال گذشته این محصولات را تولید کند . این در حالی است که چادرملو در سال جاری نیز با محدودیت های ناشی از قطع برق و گاز  و کاهش قیمت های جهانی مواجه بوده است ،  اما به نظر می رسد این شرکت با برنامه ریزی صحیح  و بهبود فرآیندها توانسته است علاوه بر رکورد شکنی و  افزایش بهره وری در زنجیره تولید،  بالغ بر ۳۷۱ هزار میلیارد ریال درآمد نیز شناسایی کند .

پیش بینی ها از عملکرد این شرکت بزرگ و موفق بورسی نشان می دهد تا پایان امسال بتواند با شکستن سقف تولیدات خود در زنجیره فولاد، سودآوری قابل قبولی را برای سال مالی ۱۴۰۱ نصیب سهامداران خود نماید .

گفتنی است در حال حاضر چادرملو با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از ۴ میلیارد یورو، چندین طرح توسعه  را در دست اقدام دارد و در مجمع فوق العاده هفته گذشته این شرکت سهامداران حقیقی و حقوقی برای جبران هزینه های بخشی از این طرح ها با افزایش سرمایه کچاد از مبلغ ۱۱۹ هزار میلیارد ریال به ۲۷۱ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال موافقت کردند .

انتهای پیام/

کد خبر 3485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =