کد خبر 3494
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

ادامه فعالیت نادر غبیشاوی با فولاد؛

وضعیت کادر فنی فولاد مشخص شد/۲ مربی اسپانیایی در کادر فنی فولاد

 وضعیت کادر فنی فولاد مشخص شد/۲ مربی اسپانیایی در کادر فنی فولاد

دو کمک مربی اسپانیایی تیم فولاد که در زمان جواد نکونام به این تیم اضافه شده بودند، با تصمیم علیرضا منصوریان به کار خود در این تیم ادامه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بعد از استعفا و برکناری جواد نکونام از این تیم و حضور علی منصوریان به عنوان سرمربی در راس کادر فنی این تیم تغییر و تحولاتی در این کادرفنی شکل گرفت. حضور محمدخرمگاه و حسین کاظمی در بین کادرفنی این تیم به همراه منصوریان و رفتن حمیدرضا رجبی به همراه نکونام از مهم‌ترین این تغییر و تحولالت بود. اخبار رسیده اما از ادامه همکاری دو مربی اسپانیایی فولاد دارد. مانوئل و رائول کمک مربی و مربی بدنساز اسپانیایی فولاد خوزستان که از ابتدای فصل در عضویت این تیم بودند، با تصمیم علیرضا منصوریان به کار خود در اهواز ادامه خواهند داد.

منصوریان بعد از ورود به اهواز و در دست گرفتن هدایت فولاد، بلافاصله برای بازی با ملوان تیمش را آماده کرد اما در این بین جلسه‌ای با دو کمک مربی اسپانیایی برگزار و پس از آگاهی تمامی ابعاد، آن‌ها را در کادر فنی خود حفظ کرد. در حال حاضر ابن دو مربی خارجی در ترکیب فولاد حضور دارند و با تصمیم منصوریان به این تیم کمک خواهند کرد. حالا باید به انتظار نشست و نظاره کرد که این دو مربی به دلایل فنی با تصمیم منصوریان در این تیم ماندنی شده‌اند یا مباحث ارزی و مشکلات فسخ قرارداد و پرداخت پول قرارداد آنها این باشگاه را برآن داشته با تعامل با سرمربی خود در این تیم بمانند

 در مورد مربی دروازه‌بانان هم در چند روز اخیر صحبت از ابراهیم میرزاپور کاپیتان ملی پوش و سابق فولاد بود که در کادر فنی خیبر خرم‌آباد حضور دارد ولی ظاهرا این تیم همچنان با نادر غبیشاوی ادامه خواهد داد، مربی که دروازه‌بان‌های فولاد که از ابتدای فصل همراه با این تیم بود، با تصمیم منصوریان به کار خود ادامه خواهد داد تا اینگونه کادر فنی سرخ‌های اهوازی تکمیل شود. در این میان هنوز شرایط مهدی هاشمی نسب مربی این تیم مشخص نیست و باید دید در روزهای آینده چه تصمیماتی در مورد او گرفته می‌شود.

فولاد روز گذشته با هدایت علیرضا منصوریان، به برد شیرینی برابر ملوان دست پیدا کرد و حالا خود را برای جدال با مس کرمان آماده می‌کند.

انتهای پیام /الف.ک

کد خبر 3494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =