کد خبر 3550
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

۸۰ درصد ریزش در عرضه ورق گالوانیزه

۸۰ درصد ریزش در عرضه ورق گالوانیزه

در پایان معاملات امروزِ بورس کالای ایران از کل محصولات عرضه شده فقط ۱ درصد ریزش انجام گرفته و به مقدار ۳۸۲ هزار و ۳۴۰ تن عرضه شده و به میزان ۴۲۴ هزار و ۴۲۰ تن روبه‌رو شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ قرار بود ۳۸۶ هزار و ۴۳۰ تن محصول فولادی شامل انواع ورقِ رنگی، گالوانیزه G، ورق گرم HR، قلع اندود و سرد خودرو عرضه شود، اما در نهایت از این میزان عرضه فقط ۱ درصد محصولات ریزش داشته و به مقدار ۳۸۲ هزار و ۳۴۰ تن محصول فولادی عرضه شده و به میزان ۴۲۴ هزار و ۴۲۰ تن روبه‌رو شد.

گفتنی است ورق سرد خودرو که هفته قبل فقط ۳۰۰ تن عرضه شده بود اما در عرضه امروز افزایش چشم‌گیری داشت و به میزان ۳۸ هزار تن به قیمت پایه ۳۶۶ هزار و ۵۵۷ ریال عرضه شد که ۱۶ درصد افزایش قیمت نسبت به نرخ پایه داشت و میانگین نرخ فروش ۴۲۵ هزار و ۴۳۵ ریال ثبت و به طور کامل مچ شد.

در این میان تمام محصولات عرضه شده امروز به طور کامل با قیمت پایه فروش رفتند اما تنها محصولی که تا ۸۰ درصد ریزش عرضه داشت ورق گالوانیزه G عرضه شده توسط فولاد مبارکه بود که به مقدار هزار تن معامله شد و با حجم تقاضای ۸۵۰ تنی مواجه شد.

ورق گرم HR فولاد مبارکه نیز ۵۳/۴۳ درصد افزایش قیمت نسبت به قیمت پایه داشته و به قیمت میانگین فروش ۲۹۵ هزار ۲۵۹ ریال شد.

۸۰ درصد ریزش در عرضه ورق گالوانیزه

۸۰ درصد ریزش در عرضه ورق گالوانیزه

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =