کد خبر 3585
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

رشد چشم‌گیر تولید و فروش در «کگهر»

رشد چشم‌گیر تولید و فروش در «کگهر»

شرکت سنگ‌آهن گهرزمین در یازدهمین ماه سپری‌شده از سال جاری، مقدار فروش خود را ۷۵۶ هزار و ۷۸۲ هزار تن در سامانه کدال به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، شرکت سنگ‌آهن گهرزمین در یازدهمین ماه سپری‌شده از سال جاری (سال مالی منتهی به آذرماه ۱۴۰۲) مقدار فروش محصولات خود را ۷۵۶ هزار و ۷۸۲ هزار تن در سامانه کدال به ثبت رساند، مقدار فروش تجمیعی شرکت سنگ‌آهن گهرزمین تا پایان بهمن‌ماه سال جاری یک میلیون و ۲۲۷ هزار تن بود، "کگهر" از فروش محصولات در این بازه زمانی ۴ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

رشد چشم‌گیر تولید و فروش در «کگهر»

میزان درآمدی که سنگ‌آهن گهرزمین در بهمن‌ماه از فروش ۷۵۶ هزار و ۷۸۲ تن محصول خود به ثبت رساند برابر با ۲ هزار و ۵۶۱ میلیارد تومان بود، "کگهر" در ۱۱ ماه گذشته از ابتدای سال ۱۴۰۱ به میانگین مقدار فروش یک میلیون تن در هر ماه رسید، گفتنی است که در بهمن‌ماه مقدار فروش این شرکت سنگ‌آهنی نسبت به میانگین ماهانه در ۱۰ ماه گذشته کمی کاهش را تجربه کرد.

رشد چشم‌گیر تولید و فروش در «کگهر»

مقدار فروش ماهانه "کگهر" در بهمن‌ماه سال گذشته یک میلیون و ۲۳۰ هزار تن به ثبت رسید اما؛ در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته کمی کاهش را تجربه کرد. درآمد ماهانه‌ای که "کگهر" در بهمن‌ماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۱۰ ماه گذشته ۵ درصد افزایش پیدا کرد، درآمد تجمیعی که "کگهر" در بهمن‌ماه از فروش محصولات خود شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۷ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد.

رشد چشم‌گیر تولید و فروش در «کگهر»

عنوان درآمدزاترین محصول "کگهر" در بهمن‌ماه سال جاری «گندله بورس کالا» با یک هزار و ۶۰ میلیارد تومان تعلق گرفت، مقدار فروش این محصول در رینگ معاملاتی بورس کالا برابر با ۲۸۰ هزار تن بود که در مقایسه با دی‌ماه تغییری نداشت، همچنین نرخ فروش این محصول در دومین ماه سال از سال مالی برابر با ۳ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان اعلام کرد.

محصولات دیگری که توسط شرکت سنگ‌آهن گهرزمین به فروش رسید عبارت است از گندله صادراتی، کنسانتره بورس کالا و کنسانتره سنگ‌آهن که دراین‌بین «گندله صادراتی» با کسب درآمد ۸۱۸ میلیاردتومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت.

رشد چشم‌گیر تولید و فروش در «کگهر»

"کگهر" در بهمن‌ماه، روند صعودی تولید خود که از دی و با آغاز سال مالی جدید این شرکت آغاز شده را ادامه داد، همچنین روند فروش شرکت نسبت به ماه قبل، صعودی بود. باید گفت تولید و به‌تبع آن فروش شرکت سنگ‌آهن گوهرزمین با رشد همراه بوده است. با این تفاسیر شرکت سنگ‌آهن گهرزمین توانست عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد و نشان‌دهنده روند صعودی این شرکت باشد.

انتهای خبر/

کد خبر 3585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =