کد خبر 3603
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

عدم استقبال از بورس کالا در آخرین هفته عرضه

عدم استقبال از بورس کالا در آخرین هفته عرضه

امروز قرار بود ۲ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۱۲ تن محصول در بخش مقاطع فولادی، آهن اسفنجی و سنگ آهن عرضه شود اما در پایان معاملات ۹۲/۲ درصد کاهش در عرضه‌ها صورت گرفته و به میزان ۱۸۵ هزار تن عرضه و با ۱۷۸ هزار ۶۰۰ تن نقاضا روبه‌رو شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ قرار بود ۲ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۱۲ تن محصول در بخش مقاطع فولادی، آهن اسفنجی و سنگ آهن عرضه شود اما در پایان معاملات ۹۲/۲ درصد کاهش در عرضه‌ها صورت گرفته و به میزان ۱۸۵ هزار تن عرضه و با ۱۷۸ هزار ۶۰۰ تن نقاضا روبه‌رو شد.

در این عرضه‌های امروز کل محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد ساده صنعتی، میلگرد آلیاژی و کلاف و شمش بلوم به دلیل نبود تقاضا به تابلوی معاملات بورس کالا راه پیدا نکرد. 

از ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار تن سنگ آهن عرضه شده که فقط کنسانتره سنگ آهن و گندله سنگ آهن در اطلاعیه موجود بود فقط کنسانتره سنگ آهن عرضه شده توسط سنگ آهن گهر زمین و معدنی و صنعتی گل گهر به مقدار ۱۵۰ هزار تن عرضه و با تقاضای ۱۰۰ هزار تنی مواجه شد.

همچنین امروز قرار بود ۱۰۱ هزار تن آهن اسفنجی توسط ۸ شرکت تولیدکننده این محصول عرضه شود که در نهایت با ۶۵ درصد کاهش در عرضه این محصول، عرضه‌های فقط سه تولیدکننده، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و احیاء استیل فولاد بافت و صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد به تابلوی معاملات راه یافت. گفتنی است قیمت میانگین فروش این محصول در پایان معاملات امروز ۱۵/۱ درصد کاهش نسبت به قیمت پایه داشت.

در تصویر زیر جزئیات عرضه امروز و نتایج معاملات را مشاهده می‌فرمائید.

عدم استقبال از بورس کالا در آخرین هفته عرضه

عدم استقبال از بورس کالا در آخرین هفته عرضه

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =