کد خبر 3619
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

گران کردن قیمت میلگرد در ۳ شرکت آمریکایی

گران کردن قیمت میلگرد در ۳ شرکت آمریکایی

چندین فعال در بازار میلگرد آمریکا براساس پیش‌بینی افزایش قیمت قراضه برای چهارمین ماه متوالی در ماه مارس، اظهار داشتند که قیمت میلگرد افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، سه شرکت «نیوکور»، «کامرشال متالز» و «گردائو» با پیش‌بینی رشد قیمت قراضه در بازار آمریکا، قیمت میلگرد را ۲٫۵ دلار به ازای هر هاندردویت (۵۰ دلار به ازای هر تن) افزایش دادند.
شرکت «کامرشال متالز» در نامه‌ای، افزایش قیمت محصولات خود را اعلام کرد. در این راستا، این تغییر قیمت در کارخانه‌های فلوریدا، کارولینای جنوبی، تنسی و نیوجرسی به سرعت اعمال خواهد شد.
شرکت محصولات تخت فولادی «گردائو» در آمریکای شمالی افزایش ۲٫۵ دلاری قیمت به ازای هر هاندردویت را اعلام کرد.
براساس ارزیابی فست‌مارکتز، قیمت میلگرد، فوب کارخانه آمریکا ۴۵ دلار به ازای هر هاندردویت (۹۰۰ دلار به ازای هر تن) بود که این نرخ نسبت به ماه گذشته بدون تغییر باقی ماند.
چندین فعال در بازار میلگرد براساس پیش‌بینی افزایش قیمت قراضه برای چهارمین ماه متوالی در ماه مارس، اظهار داشتند که قیمت میلگرد افزایش خواهد یافت.
گفته می‌شود خریداران قراضه منتظر افزایش قیمت محصولات قراضه خردشده تا ۳۰ دلار به ازای هر تن و قراضه تمیز تا ۵۰ دلار به ازای هر تن هستند، این درحالی است که خریداران به دنبال افزایش قیمت قراضه خرد شده تا ۵۰ دلار به ازای هر تن و قراضه تمیز تا ۷۰ دلار به ازای هر هاندردویت هستند.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =