کد خبر 362
۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

کنت در ترکیب فولاد

کنت در ترکیب فولاد

در حالی که به نظر می‌رسید فولادی‌ها برای تقویت خود در فصل پیش‌رو و آسیا بازیکنان با طراز بالا را در خط حمله جذب کنند اما خبرها حاکی از آن است که گلر جدا شده سپاهان در رادار این تیم قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، کریستوفر کنت دروازه‌بان جدا شده سپاهان به فولاد نزدیک شد.  گفتنی است کریستوفر کنت سنگربان اتریشی که ابتدای لیگ بیست و یکم به سپاهان پیوسته بود. باشگاه سپاهان قبل از شروع این فصل با کریستوفر کنت دروازه‌بان اتریشی قراردادی یک ساله امضا کرد، کنت در این فصل طی ۱۶ بازی که برای سپاهان به میدان رفت، ۹ بار موفق به ثبت کلین شیت شد و ۱۰ بار نیز دروازه‌اش باز شد. عملکرد نه‌چندان خوب این دروازه‌بان باعث شد تا سپاهانی‌ها در نیم‌فصل اقدام به جذب رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال کنند.

بعد از حضور مظاهری در سپاهان، کنت هم تبدیل به یک نیمکت‌نشین شد و در حال حاضر مظاهری گزینه اول محرم نویدکیا برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه است.

قرارداد کنت با سپاهان در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید و در روزهای گذشته نیز آخرین اخبار حاکی از آن بود که باشگاه سپاهان برای فصل بعد تمایلی به تمدید قرارداد کنت ندارد. این در حالی است که نیما میرزازاد دیگر گلر سپاهان هم به صورت قرضی راهی صنعت نفت آبادان شده است.

 در نهایت امروز خبرهایی رسید که کریستوفر کنت، گلر اتریشی تیم فوتبال سپاهان با وجود اینکه یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد داشت اما مورد تایید مورایس قرار نگرفت و از این تیم جدا شد.

وی با انتشار پستی در صفحه شخصی خودش که عنوان کرده "خیلی ممنون سپاهان خداحافظ اصفهان دوستان خداحافظ و به امید دیدار" از این تیم و هوادارانش خداحافظی کرد.

حال خبرهای حاکی از آن است که این دروازبان به تیم فولاد جذب شده است. در حالی که به نظر می‌رسید فولادی‌ها برای تقویت خود در فصل پیش‌رو و آسیا بازیکنان با طراز بالا را در خط حمله جذب کنند اما خبرها حاکی از آن است که گلر جدا شده سپاهان در رادار این تیم قرار گرفته است. در هر صورت با جذب احتمالی این دروازه‌بان خارجی یکی از سهمیه‌های بازیکن خارجی فولاد از دست خواهد رفت.

پایان پیام/ف

کد خبر 362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =