کد خبر 3636
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

برگزاری دومین مزایده محدوده‌های معدنی در سال جاری

برگزاری دومین مزایده محدوده‌های معدنی در سال جاری

مدیر کل بهره‌برداری معادن وزارت صمت اعلام کرد که برای اولین مرتبه، مزایده عمومی معادن و محدوده‌های معدنی در تصدی وزارت صمت دو مرتبه در سال برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز به نقل از شاتا، «مهدی حمیدی» مدیر کل بهره‌برداری معادن وزارت صمت ضمن بیان مطلب فوق افزود: مزایده عمومی معادن و محدوده‌های معدنی، جزو قول‌های وزیر محترم صمت بوده که اکنون در حال اجرایی شدن است و برای اولین بار ماده ۸۳ آئین‌نامه اجرایی قانون معادن اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد:‌ این اقدام را همین امروز به ادارات کل صمت استانی ابلاغ کردیم و استان‌ها مکلف هستند تا پایان سال جاری آگهی آن را منتشر کنند.

مدیر کل بهره‌برداری معادن وزارت صمت در ادامه یادآور شد: مرحله اول مزایده در پائیز سال‌جاری اتفاق افتاد و مرحله دوم زمستان برگزار می‌شود. دراین میان بسته‌های سرمایه‌گذاری به‌صورت مزایده‌ای اعلام شد و برندگان هم معرفی شدند.

به گفته وی محدوده‌هایی که به مزایده گذاشته می‌شود و متقاضی ندارد، در شرایط آزادسازی قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد حجم سرمایه‌گذاری افزایش می‌یابد.

حمیدی با بیان اینکه بعد از ابلاغ امروز به ۳۱ استان و جنوب کرمان، ادارات کل صمت استانی مکلف هستند تا پایان سال آگهی را منتشر کرده و در سایت‌های هر استان محدوده‌های معدنی مشخص شود، گفت: تا انتهای فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ فرصت دریافت اسناد و تا انتهای اردیبهشت‌ماه سال آینده، هم فرصت بارگزاری اسناد وجود دارد.

انتهای خبر/

کد خبر 3636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =