کد خبر 3644
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

برتریِ فولاد اکسین در همایش ملی بنگاه، فناوری و رشد اقتصادی

برتریِ فولاد اکسین در همایش ملی بنگاه، فناوری و رشد اقتصادی

با اعلام سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان، ۲ شرکت صنعتی دانش بنیانِ فولاد اکسین و فراز نوین اندیش اروند خوزستان در همایش ملی بنگاه، فناوری و رشد اقتصادی؛ برتر کشوری شدند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، حمیدرضا فلاح سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۲ شرکت صنعتی دانش بنیان خوزستان در همایش ملی بنگاه، فناوری و رشد اقتصادی؛ برتر کشوری شدند.
حمیدرضا فلاح سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۶۰۰ شرکت دانش بنیان در این همایش شرکت کردند که از این تعداد ۲۰ شرکت در سطح کشور برتر شدند که ۲ شرکت صنعتی و فناورانه از استان خوزستان نیز در بین برترین‌های کشور قرار گرفتند.
او می‌گوید: فولاد اکسین و فراز نوین اندیش اروند خوزستان شرکت‌هایی هستند که با تولید محصولات صنعتی و فناورانه در این دوره از همایش ملی بنگاه، فناوری و رشد اقتصادی موفق به عنوان برتر شدند.
سرپرست اداره کل صمت خوزستان محصول پمپ‌های SRP حوزه نفت و گاز ساخت شرکت فراز نوین دانش خوزستان را از جمله تولیدات برتر معرفی شده در این همایش عنوان‌کرد و افزود: این محصول برای احیاء چاه نفتی فاقد فشار داخلی بکار می‌رود تا چاه (نفت) به مرحله استفاده اقتصادی برسد.
آقای فلاح همچنین تولید ورق‌های آلیاژی در شرکت فولاد اکسین خوزستان را محصول فناور محور دیگر این همایش بیان کرد و ادامه‌ داد: این محصولات در حوزه صنعت و فناوری از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند.
۱۱۰ شرکت دانش بنیان در خوزستان وجود دارد که از این تعداد ۳۰ شرکت صنعتی فناورانه هستند.

انتهای خبر

کد خبر 3644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =