کد خبر 3670
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

 به هر کد چند سهم «وکغدیر» رسید؟

 به هر کد چند سهم «وکغدیر» رسید؟

در عرضه اولیه سهام شرکت "بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر"  با نماد "وکغدیر"، بیش از ۱ میلیون ۵۳۳ هزار و ۴۹۷ کد معاملاتی  شرکت کردند و حداکثر ۹۴۰ سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت، که مبلغ یک میلیون و ۴۵۷ هزار تومان نقدینگی نیاز داشت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، ابوتراب فاضل؛ مدیر عامل هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر در کرایه عرضه اولیه سهام وکغدیر گفت: ما رو سه شنبه 23 اسفند توانستیم وکغدیر را در بورس عرضه کنیم. سرمایه فعلی شرکت ۱۸۵۰ میلیارد تومان است که با قیمت پایه ۱۵۵۰ تومان پذیرفته شد.

وی با اشاره به این که ایران در صنعت فولاد تمامی زنجیره‌های فولاد را دارا بوده و ۸۰ درصد پرتفومون سهام فولادی است، بیان کرد: از دوسال پیش تقریبا به زنجیره‌های دیگر نیز از جمله مس، طلا، نیکل و … ورود پیدا کردیم و سال اینده نیز در معادن روی ورود می‌کنیم. افزایش سرمایه تا دو ماه اینده انجام می‌دهیم و ۱۸۵۰ میلیارد تومان را به ۴ همت می‌رسانیم.
همچنین فاضل بیان کرد: آخر فروردین خط تولید ۱ میلیون تنی شمش فولاد نی ریز را افتتاح خواهیم کرد و در خرداد ماه معدن طلا جنگسر را برای کارخانه طلا کلنگ میزنیم. تلاشمان این است تا سال ۱۴۰۵ در در رده اول پرتفوی طلا کشور باشیم.

گفتنی است سه‌شنبه مورخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تعداد یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم معادل ۷ درصد از شرکت "بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با نماد "وکغدیر" به روش قیمت ثابت عرضه شد. قیمت مبنای یک هزار و ۵۵۰ تومان و حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۳ هزار سهم تعیین شده بود.

بنابراین حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای شرکت در این عرضه، ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان برآورد می‌شد.

 به هرکد چند سهم رسید؟

 براساس این گزارش، جمعا معادل ۷ درصد از سهام شرکت "بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر"  با نماد "وکغدیر"، به قیمت هر سهم  ۱۵۵۰۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

گفتنی است، در عرضه اولیه سهام شرکت "بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر"  با نماد "وکغدیر"، بیش از ۱ میلیون ۵۳۳ هزار و ۴۹۷ کد معاملاتی  شرکت کردند و حداکثر ۹۴۰ سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت. که مبلغ یک میلیون و ۴۵۷ هزار تومان نقدینگی نیاز داشت.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =