کد خبر 3801
۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

تراکتور- سپاهان جدال تفکرات دو مربی خوش فکر/ کار سخت گاندوها در مقابل گل‌گهر

تراکتور- سپاهان جدال تفکرات دو مربی خوش فکر/ کار سخت گاندوها در مقابل گل‌گهر

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه 17 فروردین ماه آغاز می شود و در روز دوم تیم های اصفهانی سپاهان و ذوب آهن در دیدارهایی مهم و سخت باید به مصاف رقبای خود تراکتور و گل گهر سیرجان بروند.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از برنا؛ هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه 17 فروردین ماه با انجام 4 دیدار آغاز خواهد شد و در روز دوم نیز شاهد 4 رقابت بسیار مهم و حساسی را برای تیم ها شاهد خواهیم بود.

شاگردان ژوزه مورایس که این روزها فوتبال زیبا و کم نقصی را به نمایش می گذارند در تبریز باید به مصاف تیم تراکتوری بروند که با 39 امتیاز در رده پنجم قرار دارند و خیلی آرام و بی حاشیه خود را به جمع مدعیان نزدیک می کنند.

دو تیم هفته گذشته را با پیروزی پشت سرگذاشتند، سپاهانی ها در خانه با تک گل رامین رضاییان صنعت نفت آبادان را شکست دادند و قرمزپوشان تراکتور در مسجد سلیمان در دیداری پر گل 5 بریک نفت مسجد سلیمان را مغلوب خود کردند.

اما در اصفهان و در ورزشگاه فولادشهر تیم ذوب آهن در دیداری سرنوشت ساز میزبان تیم گل گهر سیرجان است، شاگردان مهدی تارتار که هفته گذشته در آزادی 2 برصفر نتیجه را به تیم استقلال واگذار کردند در خانه کار سختی در پیش دارند و برای بهبود جایگاه رده دهمی خود به امتیاز این بازی نیاز دارند.گل گهر نیز که در خانه نساجی 2 بریک به پیروزی رسیدند و 43 امتیازی شدند برای کاهش امتیاز خود با صدرنشینان نیاز به امتیاز این دیدار دارند تا سایه خود را به بالانشینان نزدیک تر کنند.

در دیگر دیدار مهم روز دوم آلومینیوم اراک در خانه میزبان استقلال تهران است، تیمی که با اعلام خب حذف از رقابتهای آسیایی در شرایط بحرانی تری قرار گرفته است و دو تیم هوادار و پیکن نیز رو در روی هم قرار می گیرند.

برنامه کامل هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

پنجشنبه 17 فروردین 1402

مس رفسنجان – مسجد سلیمان / ساعت 19

صنعت نفت – مس کرمان / ساعت 19:30

پرسپولیس – ملوان / ساعت 19:30

فولاد – نساجی / ساعت 21:30

جمعه 18 فروردین 1402

ذوب آهن – گل گهر / ساعت 19:30

تراکتور – سپاهان / ساعت 21:30

هوادار – پیکان / ساعت 19:30

آلومینیوم اراک – استقلال / ساعت 19:30

انتهای پیام

کد خبر 3801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =