کد خبر 3831
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

ادامه فعالیت "تجلی" در بازار دوم بورس از ۱۹ فرودین ۱۴۰۲+ نامه

ادامه فعالیت "تجلی" در بازار دوم بورس از ۱۹ فرودین ۱۴۰۲+ نامه

شرکت فرابورس ایران اطلاعیه بازگردانی نماد شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با عنوان تجلی ۱ را به روش مبتنی بر حراج اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از بورس نیوز، شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی نماد معاملاتی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات و قند تربت حیدریه خبر داد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، بازارگردانی نماد معاملاتی "تجلی" و "قتربت" به روش مبتنی بر حراج و در بازار دوم و تابلو زرد بازار پایه فرابورس انجام می‌شود. بازارگردانی نمادهای مذکور از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۹ آغاز می‌شود.

ادامه فعالیت "تجلی" در بازار دوم بورس از ۱۹ فرودین ۱۴۰۲+ نامه

لازم به ذکر است شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در اوایل اردیبهشت سال ۱۳۹۹ توسط شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با هدف ایجاد شرکت پروژه محور سهامی عام به منظور تامین مالی پروژه‌های حوزه معدن و صنعت (از طریق شرکت‌های گروه و بازار سرمایه) ایجاد و از تیرماه سال ۱۳۹۹ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. براساس شیوه‌نامه‌های جاری و معمول سازمان بورس امکان ورود سریع شرکت به بازار سرمایه وجود نداشت، لیکن با حمایت و همراهی‌هایی که از سوی مسوولان سازمان بورس، ایمیدرو، وزارت صمت و مدیرعامل هلدینگ توسعه معادن و فلزات صورت گرفت؛ این مهم به سرانجام رسید و اجرایی شد.

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات پس از طی مراحل متعدد بابت پذیرش در تابلو دوم بورس و انجام شروط هیأت پذیرش موفق به ثبت شرکت نزد سازمان بورس اوراق بهادار تحت شماره ۱۱۸۵۱ مورخ ۱۴۰۰/۳/۲۹ با عنوان اولین ناشر بورسی با محوریت پروژه گردید.

گفتنی است شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با ۵۳ درصد، شرکت‌های صنعتی و معدنی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو هر کدام ۱۷ درصد و حقیقی ۱۳ درصد، مجموع سهامداران شرکت تجلی را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 3831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =