کد خبر 3863
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

نرخ دلار و سکه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲/ دلار کاهشی و سکه افزایشی شد

نرخ دلار و سکه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲/ دلار کاهشی و سکه افزایشی شد

قیمت دلار در بازار آزاد امروز تا ساعت ۱۲:۱۰ با ۹۶ تومان (۰.۱۹%)% کاهش داشته و به قیمت ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است. اما قیمت سکه صعودی بود و به ۳۱,۷۹۹,۰۰۰ (سی و یک میلیون و هفتصد و نود و نه هزار) تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز شنبه نوزدهم فروردین ماه، قیمت انواع ارز، سکه و حواله در مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام شد.
براساس آخرین بروزرسانی‌ها، در این بازار نرخ حواله دلار ۳۶ هزار و ۹۴۵ تومان اعلام شده است.
همچنین در این بازار نرخ حواله یورو ۴۰ هزار و ۳۱۵ تومان و نرخ حواله درهم ۱۰ هزار و ۶۰ تومان گزارش شده است.
در همین حال، قیمت ربع سکه در مرکز مبادلات ارزی ۹ میلیون و ۵۶۸ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز نیز تا ساعت ۱۲:۱۰ با ۹۶ تومان (۰.۱۹%)% کاهش داشته و به قیمت ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۲۵۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته همراه بوده و با رقم ۵۰ هزار و ۹۵۸ تومان آغاز شد و طی معاملات امروز، ۵۰ هزار و ۹۶۰ تومان بیشترین مقدار و ۵۰ هزار و ۲۸۱ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

امروز قیمت طلا ۱۸ عیار بالا رفت و هر گرم آن به ۲,۵۵۳,۶۰۰ (دو میلیون و پانصد و پنجاه و سه هزار و ششصد) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۱۸ درصدی داشته است.

همچنین امروز قیمت سکه صعودی بود و به ۳۱,۷۹۹,۰۰۰ (سی و یک میلیون و هفتصد و نود و نه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۰۳ درصدی داشته است. قیمت دلار اما پایین آمد.

تصویر زیر جزئیات تغییرات نرخ ارز و طلا و سکه روز را تا ساعت ۱۲ ظهر نشان می‌دهد.

نرخ دلار و سکه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲/ دلار کاهشی و سکه افزایشی شد

انتهای خبر

کد خبر 3863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =