کد خبر 3869
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

رشد ۹۹ درصدی ورود حقیقی‌ها، بورس را سبز کرد

رشد ۹۹ درصدی ورود حقیقی‌ها، بورس را سبز کرد

امروز در بازار سرمایه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام مثبت شد و هزار و ۲۵۴ میلیارد تومان پول حقیقی به بازار سهام وارد شد که نسبت به روز چهارشنبه رشد ۹۹ درصدی داشته است. 

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز (شنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۲)، تالار شیشه‌ای شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۴۶۷۵ واحدی، به رقم ۴۹۷ هزار و ۸۲۵  واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۲۵۴۸۰ واحدی، عدد ۶۷۶ هزار و ۵۴۷ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۵۰۴۸ واحدی به رقم ۳۹۹ هزار و ۵۶۲ واحد رسید.

همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۷۴۱۸۶ واحد افزایش را رقم زد و به سطح ۲ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۲۷۰ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۵۵۳۵۳ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۶۸۲ هزار واحد رسید و شاخص بازار دوم ۱۰۶۹۶۹ واحد افزایش یافت و عدد ۴ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۲۷۸ واحد را به نمایش گذاشت.

امروز خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام مثبت شد و هزار و ۲۵۴ میلیارد تومان پول حقیقی به بازار سهام وارد شد که نسبت به روز چهارشنبه رشد ۹۹ درصدی داشته است. 

امروز نماد ومعادن با ۱۰۰ میلیارد تومان بیشترین ورود پول را داشت و پس از ومعادن، نمادهای اخابر و وبصادر قرار داشتند.  

در مقابل، نمادهای فولاد، واحیا و وبملت بیشترین خروج سرمایه را داشتند. 

در معاملات امروز بازار سرمایه ۲۴۴ نماد صف خرید داشتند و ۱۰ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد ۲۵ درصدی نسبت به دیروز به هزار و ۷۴۴ میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش ۵۵ درصدی به ۱۳ میلیارد تومان رسید.

کد خبر 3869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =