کد خبر 3900
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

نرخ طلا و ارز روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۲/ افزایش دلار و کاهش سکه در بازار امروز

نرخ طلا و ارز روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۲/ افزایش دلار و کاهش سکه در بازار امروز

نرخ دلار امروز ۲۶ فرودین ۱۴۰۲، در بازار آزاد ۵۰ هزار و ۹۵۰ تومان، در مرکز مبادله، هر اسکناس دلار، ۴۱ هزار و ۷۲۴ تومان و حواله دلار ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان، میانگین موزون دلار در سنا ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان و در سامانه نیما ۲۸,۵۰۰ تومان در حال معامله است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۱,۹۴۰ (۰.۳۸%)% افزایش، مبلغ ۵۰ هزار ۹۵۵ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۳۰۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۱ هزار و ۱۹۹ تومان آغاز شد و طی معاملات امروز، ۵۱ هزار و ۲۰۶ تومان بیشترین مقدار و ۵۰ هزار و ۹۵۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز، ۴۱ هزار و ۷۲۴ تومان و قیمت حواله دلار ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان اعلام شد.

کانون صرافان نیز نرخ امروز دلار را ۴۲ هزار و ۱۳۸ تومان برای خرید و ۴۲ هزار و ۵۵۸ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

همچنین قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانک‌های کشور ۴۱ و ۷۲۴ تومان فروخته شد که نسبت به روز گذشته ۱۲ تومان افزایش قیمت داشت.

 قیمت فروش دلار کانادا ۲۸ هزار و ۳۵۰ تومان، دلار استرالیا ۲۵ هزار و ۴۱۸ تومان گزارش شده است.

در همین حال به گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت فروش دلار در سامانه نیما ۲۸,۵۰۰ تومان بود که نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. قیمت فروش یورو نیز در این سامانه دیروز ۳۱,۲۸۸ تومان بود.

همچنین بر اساس این گزارش میانگین موزون قیمت فروش دلار در سنا (صرافی های مجاز) ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان بود که نسبت به روز گذشته ۱۱ تومان افزایش قیمت داشت.

قیمت درهم و قیمت یورو در بازار متشکل ارزی

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو نیز ۴۵ هزار و ۸۰۶ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۶۴۱ تومان اعلام شده است.

به گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت فروش یورو نیز در این سامانه دیروز ۳۱ هزار و ۲۸۸ تومان بود.

یورو در بازار آزاد نیز امروز با کاهش ۰.۵۸ درصدی، ۵۵ هزار و ۸۸۷ تومان معامله شد.

در بازار امروز پوند نسبت به ۲ روز پیش، با ۴۶۵ تومان کاهش، ۶۳ هزار و ۳۲۰ تومان نرخ‌گذاری شد.

همچنین درهم امارات (حواله) با افزایش ۰.۰۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۳ هزار و ۸۱۱ تومان معامله شد.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۳۶۱ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۳۲۸ تومان اعلام شده است.

قیمت طلا و سکه

در نخستین روز هفته بازار شاهد روند کاهشی قیمت طلا و سکه است. هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۵۳۳,۳۰۰ ۲ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۹۴ درصدی داشته است.

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۹۹ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۰ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان معامله شد.

هر اونس طلا، امروز به ۲ هزار و ۴ دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۰۵ درصدی داشته است.

در بازار امروز همچنین قیمت سکه ریزش داشت و به ۳۱ میلیون و ۶۵۱ هزار تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۳۲ درصدی داشته است. 

نرخ طلا و ارز روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۲/ افزایش دلار و کاهش سکه در بازار امروز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =