کد خبر 3920
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

نرخ طلا و ارز ۲۷ فروردین ۱۴۰۲/ کاهش جزئی در نرخ طلا و دلار

نرخ طلا و ارز ۲۷ فروردین ۱۴۰۲/ کاهش جزئی در نرخ طلا و دلار

نرخ دلار امروز ۲۷ فرودین ۱۴۰۲، در بازار آزاد ۵۰ هزار و ۵۰۳ تومان، در مرکز مبادله، هر اسکناس دلار، ۴۱ هزار و ۹۱۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۸ هزار و ۱۰۱ تومان، میانگین موزون دلار در سنا ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان و در سامانه نیما ۲۸,۵۰۰ تومان در حال معامله است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، کاهش تنش‌های سیاسی بین‌المللی کشور، افزایش مراودات با کشورهای منطقه و به ویژه عربستان، افت حجم معاملات در روزهای ماه رمضان دست به دست هم داده و قیمت دلار را در دالان ۵۰ هزار تومان حبس کرده است.

در بازار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ قیمت دلار تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۳,۹۳۰ (۰.۷۸%)% کاهش، به قیمت ۵۰ هزار و ۵۰۳ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۳۳۴ تومان کاهش نسبت به روز گذشته و با نرخ ۵۰ هزار و ۵۰۶ تومان در بازار رسمی آغاز شد و طی معاملات روز، ۵۰ هزار و ۵۰۷ بیشترین مقدار و ۵۰ هزار و ۴۳۰ نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا قیمت دلار اسکناس ۴۱ هزار و ۹۱۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۸ هزار و ۱۰۱ تومان اعلام شده است.

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند و به قیمت ۴۲ هزار و ۹۴ تومان (نرخ خرید) و ۴۲ هزار و ۵۲۰ تومان (نرخ فروش) اعلام شده است.

به گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت فروش دلار در سامانه نیما ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان بود که نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. قیمت فروش یورو نیز در این سامانه دیروز ۳۱ هزار و ۴۶۵ تومان بود.

همین‌طور قیمت خرید یورو ۴۵ هزار و ۸۸۳ تومان و قیمت فروش یورو ۴۶ هزار و ۳۴۶ تومان است.

در بازار طلا روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند ۳ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، به‌طوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۳ روز پیش تا ۲ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۱.۷۵ درصدی به ۲ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان رسید.
سکه امامی نیز روز قبل به مبلغ ۳۱ میلیون و ۹۵ هزار تومان معامله می‌شد امروز با افزایش ۴۳ هزار تومانی به قیمت ۳۱ میلیون و ۱۳۸ هزار تومان در حال معامله است.

سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم که ۲۷ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان فروخته شد، درمقایسه با ظهر دیروز ۱۰۰ هزار تومان کمتر به‌فروش رسید و نیم‌سکه و ربع‌سکه بهار آزادی هم به ترتیب ۹۰ و ۸۰ هزار تومان از ارزششان کاهش پیدا کرد. در این میان سکه یک گرمی شش میلیون و ۸۶۰ هزار تومان فروخته شد تا نرخ فروش آن ۴۵ هزار تومان افزایش پیدا کند.

نرخ طلا و ارز ۲۷ فروردین ۱۴۰۲/ کاهش جزئی در نرخ طلا و دلار

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =