کد خبر 3938
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

سرمربی فولاد یزد در بزرگترین رقابت فوتبال عربستان

سرمربی فولاد یزد در بزرگترین رقابت فوتبال عربستان

دینکو ایلیشیچ، سرمربی موقت النصر، ششمین کرواتی است که سکان هدایت النصر را بر عهده می‌گیرد و در اولین گام باید به مصاف الهلال برود.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از "ورزش سه"، پس از برکناری رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی در پایان هفته گذشته از هدایت النصر، یک سرمربی اهل کرواسی سرمربی یاران رونالدو شد.

دینکو در شروع کارش چالش سختی دارد و در دربی ریاض به مصاف رقیب سنتی النصر، یعنی الهلال خواهد رفت. او امیدوار است که تجربه و موفقیت‌های هموطنش، هوروات را که دو فصل پیش، پس از اخراج روی ویتوریا پرتغالی به عنوان سرمربی این تیم تعیین شده بود را تکرار کند.

پیش از دینکو، 5 سرمربی کروات بین سال‌های 2008 تا 2021 هدایت این تیم را برعهده داشتند. رادان گاسانین، دراگان اسکوچیچ، زوران مامیچ، کرونوسلاووریسیچ و آلن هوروات مربی‌های کروات تاریخ النصر هستند.

باید دید این سرمربی در هفته‌های باقی‌مانده تا پایان لیگ روشن عربستان می‌تواند این باشگاه جاه طلب را به موفقیت برساند یا اینکه او نیز باید خیلی زود ریاض را ترک کند. این سرمربی که سابقه حضور در فولاد یزد ایران را نیز در کارنامه دارد باید در رقابتی سخت در این هفته از پس الهلال در بازی حیثیتی بر بیاید.

انتهای پیام/

کد خبر 3938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =