کد خبر 3962
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

افت شاخص کل و رشد شاخص فلزات اساسی در بازار امروز

افت شاخص کل و رشد شاخص فلزات اساسی در بازار امروز

بورس تهران که این روزها تمایلی برای توقف ندارد و هر روزه سقف‌های جدیدی را به ثبت می‌رساند اما امروز با اصلاح همراه بود و با افت بیش از هزار واحدی در کانال دو میلیون و ۳۲۳ هزار واحدی ایستاد اما شاخص فلزات اساسی با رشد ۲۱۹ واحدی معادل ۰/۰۱ درصد به رقم یک میلیون و ۶۷۱ هزار و ۷۲۷ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بورس تهران که این روزها تمایلی برای توقف ندارد و هر روزه سقف‌های جدیدی را به ثبت می‌رساند، امروز با اصلاح همراه بود و با افت بیش از هزار واحدی در کانال دو میلیون و ۳۲۳ هزار واحدی ایستاد، بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۰.۰۶ درصد افت کرد.

شاخص هم وزن ۴ هزار واحد رشد کرد و در کانال ۷۶۰ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار یک میلیون و ۱۳۸ هزار معامله به ارزش ۱۴۱ هزار میلیارد ریال انجام شد.

در این روز به ترتیب نمادهای فملی، کچاد، فولاد، فارس و پارسان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.

در مقابل نمادهای میدکو، حکشتی، کگل و پترول بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته گروه خودرو همچون چند روز گذشته بیشترین حجم معاملات را از ان خود کرد.

همچنین گروه بانک که در روزهای گذشته حجم معاملات اندکی داشت در معاملات امروز مورد توجه قرار گرفت و توانست رتبه دوم در حجم معاملات را از ان خود کند. در این گروه بانک‌هایی که کوچکتر هستند حجم معاملات بیشتری را تجربه کرده‌اند.

در معاملات امروز گروه کوچک منسوجات با رشد ۴.۹۰ درصدی بیشترین رشد گروهی را کسب کرد.

شاخص فلزات اساسی نیز در معاملات امروز با رشد ۲۱۹ واحدی معادل ۰/۰۱ درصد به رقم یک میلیون و ۶۷۱ هزار و ۷۲۷ واحد رسید. تصویر زیر جزئیات معاملات این حوزه را نشان می‌دهد.

افت شاخص کل و رشد شاخص فلزات اساسی در بازار امروز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =