کد خبر 3988
۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

آیت‌الله اعرافی: چادرملو به تعهداتش درباره فولاد میبد عمل نکرد

آیت‌الله اعرافی: چادرملو به تعهداتش درباره فولاد میبد عمل نکرد

امام‌جمعه میبد درباره بلاتکلیفی فولاد میبد گفت: چادرملو موظف بوده است اقدام کند و فولاد میبد را احیاء کند که انجام نداده و مع الاسف باید گله کنم که در احیاء صنعت فولاد میبد اقدام لازم انجام نشد؛ منطقه ویژه اقتصادی به‌درستی حمایت نشد و برخی از مسائل دیگر مهم هم کمتر توجه شد.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از میبد خبر، نماز عید سعید فطر با حضور مردم در مصلای شهر میبد با امامت آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام‌جمعه میبد اقامه شد.

آیت‌الله اعرافی راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی و حمایت استان و کشور از تکمیل زنجیره صنعت ماشین‌سازی سرامیک را ضروری و از مطالبات جدی عنوان کرد و اظهار داشت: مردم میبد روی پای خودش ایستاد و صنعت را بنا کرد و همه ارکان اداری و اقتصادی را ساخت و در جریان خیری از حوزه سلامت و بهداشت و درمان تا آموزش‌وپرورش و دانشگاه و قلمروهای گوناگون بسیار درخشان است و دولت هم باید آنها را در این مسیر تشویق کند.

امام‌جمعه میبد درباره بلاتکلیفی فولاد میبد تصریح کرد: اما درمورد حل مشکل فولاد قاطعانه عرض می‌کنیم آنچه تاکنون بر اساس مصوبه هیئت دولت در سفر به استان انجام شده هنوز تحقق پیدا نکرده است؛ مسئولان اقدام نکرده‌اند.

آیت‌الله اعرافی گفت: چادرملو موظف بوده است اقدام کند و فولاد میبد را احیاء کند که انجام نداده و مع الاسف باید گله کنم که در احیاء صنعت فولاد میبد اقدام لازم انجام نشد؛ منطقه ویژه اقتصادی به‌درستی حمایت نشد و برخی از مسائل دیگر مهم هم کمتر توجه شد.

انتهای پیام/

کد خبر 3988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =