کد خبر 3997
۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

نرخ طلا و ارز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲/ تداوم نوسان در کانال مشخص

نرخ طلا و ارز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲/ تداوم نوسان در کانال مشخص

قیمت دلار در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۳,۵۴۰ (۰.۶۹%)% افزایش، ۵۱ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است.  طی معاملات روز، ۵۱ هزار و ۷۶۰ تومان، بیشترین مقدار و ۵۱ هزار ۷۳۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، شروع کار بازارها در ماه جدید با امروز یعنی دوشنبه چهارم اردیبهشت در حالی آغاز شده است که دلار و طلا کانال‌های قیمت ماه پیش خود را همچنان حفظ کرده و با یک ثبات نسبی در حال معامله هستند به عبارتی قیمت طلا و سکه بعد از تعطیلات نوروز در کانال مشخصی نوسان داشت.

قیمت دلار در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۳,۵۴۰ (۰.۶۹%)% افزایش، ۵۱ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۳۴۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۱ هزار و ۷۴۵ تومان آغاز شد و طی معاملات روز، ۵۱ هزار و ۷۶۰ تومان، بیشترین مقدار و ۵۱ هزار ۷۳۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

در معاملات امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار امریکا با افت در مقایسه با روز کاری گذشته به ۴۲ هزارو ۲۹۰ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۲۹۰ تومان رسیده که در مقایسه با پایان هفته گذشته ارزان‌تر شده است

این در حالی است که قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران ۴۶ هزار و ۹۳۵ تومان و نرخ حواله یورو نیز ۴۲ هزار و ۴۹۶ تومان است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۵۱۵ تومان ارزش گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۲۶ تومان است.

در بازار طلا، امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۷۸ درصدی نسبت به نرخ آخرین روز فروردین به ۲ و ۵۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

سکه امامی روز پنجشنبه ۳۱ فروردین با قیمت ۳۱ میلیون و ۵۸۶ هزار تومان در آخرین معامله بسته شد که امروز با ۰/۶ درصد کاهش با قیمت ۳۱ میلیون و ۳۹۶ هزار تومان در حال معامله است.

سکه بهار آزادی در روزهای پایانی هفته گذشته میان افزایش و کاهش قیمت سرگردان بود. این قطعه امروز با قیمت ۲۸ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان بدون تغییر قیمت محسوسی در بازار داد و ستد می‌شود..

تصویر زیر نرخ طلا و برخی از ارزهای پر معامله کشور را در بازار آزاد نشان می‌دهد.

نرخ طلا و ارز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲/ تداوم نوسان در کانال مشخص

کد خبر 3997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =