کد خبر 3999
۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

ثبت رکورد تولید فولادسازی در گروه ملی صنعتی فولاد ایران

ثبت رکورد تولید فولادسازی در گروه ملی صنعتی فولاد ایران

خطیبی معاون فنی و بهره برداری گروه ملی صنعتی فولاد ایران از رکورد ۱۹۰۰۰تن تولید شمش در فروردین‌ماه سال جاری خبرداد و گفت: این میزان تولید از مردادماه سال ۱۳۹۴ بی سابقه بوده و این مهم نوید بخش سالی خوب و پربار در مجموعه گروه ملی است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ خطیبی معاون فنی و بهره برداری از رکورد ۱۹۰۰۰تن تولید شمش در فروردین‌ماه سال جاری خبرداد و گفت: این میزان تولید از مردادماه سال ۱۳۹۴ بی سابقه بوده و این مهم نوید بخش سالی خوب و پربار در مجموعه گروه ملی است.

ایشان ضمن اشاره به تمرکز ویژه مدیریت ارشد سازمان و کلیه واحدهای پشتیبانی و پشتیبانی فنی به جهت استفاده حداکثری از ظرفیت این کارخانه تا پیش از فرا رسیدن فصل تابستان و محدودیت های برقی قابل پیش‌بینی، اظهار امیدواری کرد با درایت متخصصین این بخش استراتژیک بتوان بخش عمده‌ای از شمش مورد نیاز کارخانجات نورد میلگرد و نورد کوثر را تامین کند و ارزش افزوده بیشتری را عاید شرکت نماید.

وی در پایان با تقدیر از همه همکاران شاغل در بخش فولادسازی و مدیریت ارشد سازمان، خاطرنشان کرد با تداوم روند رو به رشد سال قبل، امیدواریم به یاری خداوند متعال در سال جدید نیز دست در دست هم بتوانیم سالی توام با موفقیت و جهش تولید را برای این شرکت عظیم رقم بزنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 3999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =