کد خبر 4010
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

لیگ برتر فوتبال| مس کرمان به دنبال گل‌گهر / ذوب‌آهن به تساوی راضی شد

لیگ برتر فوتبال| مس کرمان به دنبال گل‌گهر / ذوب‌آهن به تساوی راضی شد

مس رفسنجان با این پیروزی 43 امتیازی شد تا فاصله خود را با گل گهر کمتر کند و امیدوار به کسب جایگاه چهارم در چند هفته پایانی شود. در اراک بازی دو تیم آلومینیوم و ذوب آهن اصفهان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش آهن‌نیوز؛ شکست مس کرمان مقابل همنام رفسنجانی اش شرایط این تیم را دشوارتر از همیشه کرد. در ادامه بازی های هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر دیروز چهار دیدار در ورزشگاه های مختلف برگزار شد. در یکی از این دیدارها تیم های مس رفسنجان و مس کرمان از ساعت 16:30 به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر رفسنجانی ها همراه بود.

محسن آذرپاد (18) روی پاس گاودین منشا توانست تک گل سه امتیازی مس رفسنجان را به ثمر برساند تا همنام کرمانی خطر سقوط را بیش از پیش احساس کند.

مس رفسنجان با این پیروزی 43 امتیازی شد تا فاصله خود را با گل گهر کمتر کند و امیدوار به کسب جایگاه چهارم در چند هفته پایانی شود. در سوی دیگر برد پرگل شب گذشته صنعت نفت آبادان مقابل نساجی مازندران(4 بر صفر) باعث شد تا این تیم 20 امتیازی شود و حالا مس کرمان نفس های آبادانی ها را(با 20 امتیاز) پشت سر خود برای فرار از منطقه سقوط احساس کند.

فرزاد حسین خانی که تیمش مدت هاست طعم برد را نچشیده است باید در سه دیدار باقیمانده تمام تلاش خود را به کار بندد تا مانع از بازگشت مس کرمان به لیگ دسته اول شود.

در اراک بازی دو تیم آلومینیوم و ذوب آهن اصفهان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. این مسابقه از ساعت 16 و با قضاوت محمدرضا تارخ در ورزشگاه امام خمینی اراک شروع شد که در نهایت تلاش بازیکنان دو تیم برای گلزنی به نتیجه نرسید. ذوبی ها در وقت های اضافه به گل رسیدند اما کمک داور اعلام آفساید کرد که این تصمیم با اعتراض اصفهانی ها همراه شد.آلومینیوم با هدایت مهدی رحمتی با این نتیجه، 35 امتیازی شد. این چهاردهمین تساوی تیم رحمتی در این فصل بود.ذوب آهن هم با سرمربیگری مهدی تارتار با این تساوی، 31 امتیازی شد.

دیشب دو دیدار دیگر بین تیم های سپاهان با ملوان و فولاد خوزستان با نفت مسجدسلیمان برگزار شد که نتیجه این دو دیدار به چاپ روزنامه نرسید.

انتهای پیام/

کد خبر 4010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =