کد خبر 4091
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

رکورد زنی در شاخص کل و بورس فلزات ادامه دارد

رکورد زنی در شاخص کل و بورس فلزات ادامه دارد

در پایان معاملات امروز شاخص کل ۴۰ هزار و ۸۵۰ واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرده و تا سطح ۲ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۰۳ واحد بالا آمد. شاخص فلزات اساسی با ۴۴ هزار و ۴۹۰ واحد رشد نسبت به دیروز در پله یک میلیون و ۸۴۷ هزار و ۴۴۳ واحد قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بازار سهام دومین روز کاری هفته را اگرچه پرعرضه آغاز کرد اما رفته رفته بر میزان تقاضا افزوده شد و خریداران دست بالا را نسبت به فروشندگان داشتند، طوری که در پایان معاملات امروز شاخص کل  ۴۰ هزار و ۸۵۰ واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرده و تا سطح ۲ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۰۳ واحد بالا آمد. 

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۵ هزار و ۵۶۷ واحدی در رقم ۸۱۶ هزار و ۵۲۷ واحدی ایستاد. 

همچنین شاخص کل فرابورس با رشد ۵۸۳ واحدی به رقم ۳۰ هزار و ۹۵۴ واحد رسید. شاخص هم وزن در فرابورس هم روند صعودی داشت و با افزایش ۲ هزار و ۳۸۲ واحد به سطح ۱۴۵ هزار و ۹۷۰ واحد رسید. 

دیروز توانست با رشد بیش از ۷۳ هزار واحدی مقاومت دیگری از الگوی‌های هارمونیک خود را از سر راه بردارد و این موضوع را مدیون استقبال خوب خریداران از گروه فلزات اساسی است.

نمادهای کرمان، خاور، کوثر، فرابورس، وسپهر از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت و نمادهای گدنا و دتولید از نمادهای با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۵۶۵ نماد مثبت برابر ۱۷۹ نماد منفی بود. ۲۱۸ صف خرید مقابل ۱۱ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز ۲۶ میلیارد و ۶۹ میلیون سهام را به ارزش ۱۸ هزار و ۲۲ میلیارد تومان دست به دست کردند. ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۳۰۰ میلیارد دلار بود.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نیز فولاد بیشترین تراکنش را داشت و شستا و خودرو در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. بر همین اساس شاخص فلزات اساسی با ۴۴ هزار و ۴۹۰ واحد رشد نسبت به دیروز در پله یک میلیون و ۸۴۷ هزار و ۴۴۳ واحد قرار گرفت. تصویر زیر جزئیات معاملات این حوزه را نشان می‌دهد.

رکورد زنی در شاخص کل و بورس فلزات ادامه دارد

کد خبر 4091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =