کد خبر 4101
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

در بازدید نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از شرکت فولادگستران کرمانشاه مطرح شد

حمایت فولاد مبارکه از صنایع خرد و متوسط تولیدی کرمانشاه

حمایت فولاد مبارکه از صنایع خرد و متوسط تولیدی کرمانشاه

مدیرعامل شرکت فولادگستران کرمانشاه با بیان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در عرصه تولید و ایجاد اشتغال و همچنین توسعه های آتی شرکت، به توجه ویژه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در حمایت از صنایع خرد و متوسط تولیدی این استان در راستای تامین نیازهای آنها به محصولات فولاد مبارکه اشاره کرد.

به گزارش آهن‌نیوز؛ عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، شکری رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت و رئیس انجمن های صنفی استان کرمانشاه و تعدادی از مدیران عامل شرکت های تولیدی با حضور در شرکت فولادگستران کرمانشاه از نزدیک با خطوط تولید سازه های فلزی، سوله، کرکره سینوسی و ذوزنقه ای، خطوط برش ورق های فولادی، خط اتوماتیک تولید H و... آشنا شدند.

در این بازدید بهرام خدایی مدیرعامل شرکت فولادگستران کرمانشاه با بیان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در عرصه تولید و ایجاد اشتغال و همچنین توسعه های آتی شرکت، به توجه ویژه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در حمایت از صنایع خرد و متوسط تولیدی این استان در راستای تامین نیازهای آنها به محصولات فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: بر اساس سیاست ها و راهبردهای شرکت فولاد مبارکه در تامین نیاز واقعی تولیدکنندگان این استان در راستای تحقق شعار سال 1402 در «مهار تورم و رشد تولید» محصولات مورد نیاز در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

بنا بر این گزارش، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تمجید از اقدامات انجام شده و توسعه های این شرکت و ایجاد اشتغال برای بیش از 50 نفر به صورت مستقیم و تعداد 600 نفر به طور غیرمستقیم در شرکت های تولیدی استان به ایجاد ظرفیت های جدید در بخش تولید لوله و پروفیل در اسرع وقت اشاره کرد و افزود: آنچه امروز در این استان باید بیش از هر فعالیتی مورد توجه قرار گیرد ایجاد شغل برای جوانان جویای کار است.

او همچنین از توجه ویژه فولاد مبارکه اصفهان و هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان به تامین نیازهای صنایع استان کرمانشاه، تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با ایجاد خطوط جدید تولید پروفیل های باز و بسته و اخذ پروانه بهره برداری خطوط جدید، این شرکت از زمان راه اندازی خطوط جدید بتواند از معافیت مالیاتی ماده 132 مجددا به مدت 10 سال استفاده کند. وی ضمن تماس تلفنی با مدیر کل دارایی استان کرمانشاه از ایشان درخواست کرد همکاری لازم برای اخذ معافیت جدید به عمل آید تا از این طریق این شرکت بتواند توسعه های جدید دیگری در استان کرمانشاه ایجاد کند.

انتهای پیام/

کد خبر 4101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =