کد خبر 4103
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

نرخ طلا و ارز ۱۱ اردیبهشت/ تداوم روند صعودی طلا و ارز

نرخ طلا و ارز ۱۱ اردیبهشت/ تداوم روند صعودی طلا و ارز

قیمت دلار در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲تا ساعت ۱۲ با ۸۵۵ تومان معادل ۱/۵ درصد افزایش به مبلغ ۵۵ هزار و ۶۰ تومان اعلام شده است. بازار طلا نیز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲تا ساعت ۱۲ با ۸۵۵ تومان معادل ۱/۵ درصد افزایش به مبلغ ۵۵ هزار و ۶۰ تومان اعلام شده است. طی معاملات امروز، ۵۴ هزار و ۸۸۰ تومان، کمترین مقدار و ۵۵ هزار و ۲۱۰ تومان نیز بیشترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا امروز قیمت دلار اسکناس ۴۱ هزار و ۹۶۶ تومان و قیمت دلار حواله ۳۸ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت دلار در صرافی ملی نیز ۴۱ هزار و ۵۴۰ تومان (نرخ خرید) و ۴۱ هزار و ۹۶۰ تومان (نرخ فروش) خرید و فروش شد.

روز گذشته سکه وارد کانال ۳۴ میلیون تومانی شد. رالی صعودی قیمت طلا و سکه در چهارمین روز از روند افزایشی، کمی تعدیل شده بود. تنها قطعه‌ای که دیروز در کانال جدید معامله شد سکه امامی بود. بازار امروز نیز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه است.

هر اونس طلا، امروز به ۱ هزار و ۹۸۱ دلار رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۴۹ درصدی داشته است.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم با افزایش ۲/۵ درصدی نسبت به روز گذشته ۲ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۵ میلیون و ۳۴۳ هزار تومان است.

تحلیلگران اقتصادی ۶ ماهه ابتدایی سال جاری را روزهای پرخبری در حوزه سیاسی برای کشورمان می‌دانند از همین رو معتقدند باید دید روند این اخبار سیاسی مثبت است یا منفی تا روند بازارهای مالی نیز مشخص شود.

نرخ طلا و ارز ۱۱ اردیبهشت/ تداوم روند صعودی طلا و ارز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =