کد خبر 4112
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

رئیس‌جمهور از سرمایه‌گذاری داخلی در شرکت گل‌گهر استقبال کرد

رئیس‌جمهور از سرمایه‌گذاری داخلی در شرکت گل‌گهر استقبال کرد

رئیس جمهور در مراسم روز کارگر با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی زمینه را برای میدان دادن به سرمایه گذاران در ایجاد اشتغال و رونق تولید فراهم کنند، افزود: از سرمایه گذاری داخلی از طرف شرکت‌های بزرگ مانند شرکت‌های فولادی همانند شرکت گل‌گهر استقبال می‌کنیم.

به گزارش آهن‌نیوز؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان صبح روز دوشنبه در مراسم روز کار و کارگر که در محل شرکت صنعتی مپنا برگزار شد، اظهار داشت: اگر دانایی ضمیمه توانایی شود کار فناورانه و دانش بنیان را رقم می زند. همه زنجیره های وابسته به یک شرکت باید با یکدیگر ارتباط داشته باشند تا منجر به ایجاد ارزش افزوده و تکمیل کار شود.

رئیس جمهور در رابطه با اصلاح قانون بازنشستگان کارگری گفت: در مورد اصلاح قانون نظر کارگران اخذ شود و موضوع مربوط به آن در جلسه خارج از نوبت در دولت مطرح شود. اصلاح قانون کار و اصلاح قانون بازنشستگان با فوریت در دولت طرح و پیگیری شود. رئیسی افزود: از سرمایه گذاری داخلی از طرف شرکت های بزرگ مانند شرکت‌های فولادی همانند شرکت گل‌گهر استقبال می‌کنیم. بانک ها نیز به جای هزینه پول خود در خرید ملک و.. به سمت افزایش و رونق تولید و ایجاد ارزش افزوده در کشور بروند. بخش خصوصی نیز پول و امکان خود را صرف تولید کنند. دستگاه های اجرایی زمینه را برای میدان دادن به سرمایه گذاران در ایجاد اشتغال و رونق تولید فراهم کنند. وی بیان کرد: ما از سرمایه گذاری خارجی نیز استقبال می کنیم. سازوکار این اقدام در سازمان اقتصاد و دارایی دنبال شود و ما نیز پیگیر آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 4112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =