کد خبر 412
۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

دستگیری آهن‌دزد در کاشان

دستگیری آهن‌دزد در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارق منازل نیمه‌ساز و کشف مقادیر قابل‌توجهی آهن‌آلات، دستگاه‌های برشکاری، جوشکاری و ابزارآلات ساختمانی در عملیات مأموران پلیس آگاهی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهر کاشان، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات پلیسی و هوشمندانه موفق به شناسایی یک سارق شدند که طی هماهنگی با مقام قضایی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی به‌عمل‌آمده از مخفیگاه متهم اموال مسروقه زیادی همچون آهن‌آلات، دستگاه‌های برشکاری و جوشکاری و ابزارآلات ساختمانی کشف شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های انجام شده به 50 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره اعتراف کرده است، بیان کرد: از شهروندان خواستاریم درصورتی‌که محوطه ساختمان و کارگاه فاقد روشنایی کافی است روشنایی لازم را تأمین و برای تمامی درها به‌ویژه در ورودی از قفل‌های مطمئن استفاده کنند و قفل‌هایی را که کلید یدکی آن‌ها گم شده یا برای مدتی در اختیار دیگران بوده است تعویض کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =