کد خبر 4148
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

لیگ برتر فوتبال| حمله سپاهان به صدر / فولاد برای بُرد ذوب‌آهن به اصفهان می‌آید

لیگ برتر فوتبال| حمله سپاهان به صدر / فولاد برای بُرد ذوب‌آهن به اصفهان می‌آید

سپاهان به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ با ۵۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و برای رسیدن به صدر می‌جنگند. شاگردان ژوزه مورایس امیدوارند مانند بازی رفت که ۴-۰ به پیروزی رسیدند، باز هم به برتری دست پیدا کنند. ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی از مس رفسنجان پذیرایی می کند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ به غیر از بازی استقلال و صنعت نفت، جمعه چهار بازی دیگر نیز در آغاز هفته بیست و هشتم لیگ برتر برگزار می شود که همه آنها ساعت ۱۸ آغاز می شوند.

در یکی از مهم‌ترین این دیدارها، نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر، از سپاهان میزبانی می‌کند. شاگردان ابراهیم اشکش که اصلی‌ترین کاندیدای سقوط هستند، با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارند و می‌خواهند آخرین تلاش‌های خود را برای بقا انجام دهند. این در حالی است که سپاهان به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ با ۵۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و برای رسیدن به صدر می‌جنگند. شاگردان ژوزه مورایس امیدوارند مانند بازی رفت که ۴-۰ به پیروزی رسیدند، باز هم به برتری دست پیدا کنند. ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی از مس رفسنجان پذیرایی می کند.

شاگردان مازیار زارع، ۹ هفته است که به پیروزی نرسیده اند و حالا با شاگردان محمد ربیعی دیدار می کنند که با ۴۳ امتیاز در رده ششم هستند. بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر این شهر، با تراکتور دیدار می کند.

شاگردان فرزاد حسین خانی که با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول هستند، در هفت بازی گذشته شان به پیروزی نرسیده اند و به شدت به منطقه خطر نزدیک هستند و می دانند اگر برابر تراکتور به پیروزی نرسند، ممکن است کارشان گره بخورد. این در حالی است که شاگردان پاکو خمز، در وضعیت ایده آلی هستند و با ۴۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارند و به کسب سهمیه فکر می کنند. بازی رفت دو تیم، با تساوی بدون گل خاتمه یافت. ذوب آهن هم در فولادشهر به مصاف فولاد می رود. شاگردان مهدی تارتار که دو بازی است نبرده اند، با ۳۱ امتیاز در رده نهم هستند اما شاگردان علیرضا منصوریان که چهار بازی بدون باخت را پشت سر گذاشته اند، با ۳۷ امتیاز پنجم هستند. بازی رفت دو تیم ۱-۱ شد.

انتهای پیام/

کد خبر 4148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =