کد خبر 4167
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

پذیرش‌ عرضه‌های جدید در بورس کالا

پذیرش‌ عرضه‌های جدید در بورس کالا

بورس کالای ایران از پذیرش پنج کالا و محصول متعلق به پنج شرکت در بازار اصلی و فرعی خبر داد. به نظر می رسد با پذیرش های صورت گرفته، عرضه های جدید بورس کالا در راهند.

به گزارش آهن‌نیوز؛ بورس کالای ایران از پذیرش پنج کالا و محصول متعلق به پنج شرکت در بازار اصلی و فرعی خبر داد. به نظر می رسد با پذیرش های صورت گرفته، عرضه های جدید بورس کالا در راهند. به گزارش کالاخبر، براساس اطلاعیه مدیریت پذیرش بورس کالای ایران، سه کالای کنسانتره سنگ آهن، میلگرد فولادی و نرمال بوتادین متعلق به سه شرکت برای عرضه در بازار اصلی پذیرش شدند. پذیرش کالاها و محصولات مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در 12 اردیبهشت در سیصد و هفتاد و هشتمین جلسه کمیته عرضه به تصویب رسید.

به این ترتیب، کنسانتره سنگ آهن شرکت کانه آرایی و فرآوری مواد معدنی نیک امیدواران پیراکان راهی بازار اصلی بورس کالای ایران می شود. همچنین 100 هزار تن میلگرد فولادی گروه ملی صنعتی فولاد ایران که عرضه کننده آن شرکت صنعتی و بازرگانی شفق راهیان اکسین است در بازار اصلی بورس کالا پذیرش شد. علاوه بر این، 03/ 197تن نرمال پارافین شرکت GAZPROM Neftekhim Salavat که عرضه کننده آن مجتمع شیمیایی آبنوس است برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.

کالای کدام شرکت ها به بازار فرعی راه یافت؟

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران همچنین از پذیرش دوکالای تیشو و ساچمه نقره متعلق به دوشرکت در بازار فرعی بورس کالا خبر داد. پذیرش کالاهای مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و هفتاد و هشتمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ 12 اردیبهشت به تصویب رسید. به این ترتیب 10 هزار و 500تن تیشوی شرکت محصولات کاغذی لطیف راهی بازار فرعی بورس کالا می شود. همچنین یک هزار و 750کیلوگرم ساچمه نقره شرکت پتروپالایش گوهرآبان در بازار فرعی پذیرش شد.

انتهای پیام/

کد خبر 4167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =