کد خبر 4200
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

چرا شهرداری منطقه 18 زباله‌های بازارآهن تهران را جمع نمی‌کند؟

چرا شهرداری منطقه 18 زباله‌های بازارآهن تهران را جمع نمی‌کند؟

هر روز صبح که مجبورم از کنار زباله‌های اینجا رد شوم؛ تا چند قدم آن طرف‌تر باید نفسم را حبس کنم، چراکه بوی تعفن زباله به قدری آزاردهنده است که دلت نمی‌خواهد صبح روز کاری‌ات را با آن شروع کنی. بماند که انبوه زباله‌های پیرامون آن و در و دیواره چرب و کثیف و چندش‌آور آن هم نگاهت را می‌آزارد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ چند ماه است که کسبه بازار آهن شادآباد از وضعیت انباشت زباله‌ها در مقابل مغازه‌هایشان گلایه‌مند هستند.  انباشت زباله و بوی تعفن‌شان، صدای کسبه محدوده بهاران یک (بلوک 19) را درآورده است.

حسین؛ یکی از کسبه بازار آهن شادآباد در گفت و گو با خبرنگار آهن‌نیوز با اشاره به وضعیت بوجود آمده از انباشت زباله‌ها گفت: بوی تعفن زباله‌ها، وضعیت نابسامانی را برای ما بوجود آورده است. شهرداری منطقه که باید مساله اصلی‌اش جمع‌آوری زباله باشد، هیچ اعتنایی به درخواست ما ندارد. بارها این اعتراض را با دوستان هیئت مدیره بازار شادآباد در میان گذاشته‌ایم اما اعتراض‌مان به جایی نرسیده است.

او گفت: هر روز صبح که مجبورم از کنار زباله‌های اینجا رد شوم؛ تا چند قدم آن طرف‌تر باید نفسم را حبس کنم، چراکه بوی تعفن زباله به قدری آزاردهنده است که دلت نمی‌خواهد صبح روز کاری‌ات را با آن شروع کنی. بماند که انبوه زباله‌های پیرامون آن و در و دیواره چرب و کثیف و چندش‌آور آن هم نگاهت را می‌آزارد.

خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز با دفتر رئیس خدمات شهری شهرداری منطقه 18 تماس گرفت و وضعیت را برایشان تشریح کرد. در انتظار پاسخگویی آنها هستیم. پاسخ آنها را در اسرع وقت در این رسانه منتشر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 4200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =