کد خبر 4207
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن چه گذشت؟

قیمت روز آهن‌آلات این روزها در تمامی زیرمجموعه‌های بازار آهن داخلی روندی کاهشی داشت و هر کیلو آهن به طور میانگین حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان اصلاح شد. برخی مبادی فروش هم قیمت محصولات خود را ثابت اعلام کردند.           

به گزارش آهن‌نیوز؛ قیمت روز آهن‌آلات این روزها در تمامی زیرمجموعه‌های بازار آهن داخلی روندی کاهشی داشت و هر کیلو آهن به طور میانگین حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان اصلاح شد. برخی مبادی فروش هم قیمت محصولات خود را ثابت اعلام کردند.                         

نوسانات قیمتی امروز را مشاهده می‌کنید:

* میلگرد امروز در اکثر کارخانه‌ها با کاهش قیمت 100الی 1000 تومانی همراه بود اما برخی کارخانه‌ها نیز محصولات خود را با ثبات قیمت اعلام کردند.
                   
* تیرآهن امروز در اکثر کارخانه‌ها با کاهش قیمت 50 الی 100هزارتومانی همراه بود اما کارخانه‌های ظفربناب و ماهان در محصولات خود ثبات قیمت را اعمال کردند.

* انواع ورق سیاه (st37 و st52 ) امروز در کارخانه‌های فولادمبارکه  و کاویان در برخی ضخامت‌ها با افزایش 100الی 500تومانی همراه بود. اما کارخانه‌های کاویان و اکسین کاهش قیمت 100الی 600تومانی را در محصولات خود اعمال کردند.

* ورق گالوانیزه، ورق روغنی و رنگی در اکثر مبادی فروش با ثبات قیمت همراه بود.

* پروفیل امروز در اکثر کارخانه‌ها با کاهش قیمت 200 الی 1000تومانی اعلام شد.
                         
* نبشی و ناودانی امروز در اکثر کارخانه‌ها با ثبات قیمت همراه بود اما برخی کارخانه‌ها نیز محصولات خود را با ثبات قیمت اعلام کردند.
                         
* انواع لوله (مانیسمان،داربستی،درزدار) در اکثر کارخانه‌های تولیدکننده امروز با کاهش قیمت 200الی 1000تومانی همراه بود.

انتهای پیام/

کد خبر 4207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =