کد خبر 4208
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

حکم معاون استاندار یزد لغو شد

حکم معاون استاندار یزد لغو شد

روابط عمومی استانداری یزد اعلام کرد حکم مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بعنوان عضو هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی اجرایی نشده است.

به گزارش آهن‌نیوز؛ در پی تردیدها در خصوص اشتغال همزمان آقای عظیمی به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد و عضو هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی، روابط عمومی استانداری یزد اعلام کرد نظر به صدور این حکم توسط صندوق بازنشستگی فولاد بدون طی فرآیند انتقال نیرو به آن صندوق، موارد به صندوق بازنشستگی فولاد اعلام شده و حکم صادره اجرایی نشده است.

اسفندماه سال ۱۴۰۱ صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در حکمی مسعود عظیمی معاون وقت هماهنگی امور اقتصادی استاندار را بعنوان عضو هیئت مدیره این شرکت معرفی کرد.

بر اساس اصل ۱۴۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور، معاونان رئیس جمهور، وزیران و کارمندان دولت نمی‌توانند بیش از یک شغل دولتی داشته باشند و داشتن هر نوع شغل دیگر در موسساتی که تمام یا قسمتی از سرمایه آن متعلق به دولت یا موسسات عمومی است و نمایندگی مجلس شورای اسلامی و وکالت دادگستری و مشاوره حقوقی و نیز ریاست و مدیریت عامل یا عضویت در هیئت مدیره انواع مختلف شرکت‌های خصوصی، جز شرکت‌های تعاونی ادارات و موسسات برای آنان ممنوع است. سمت‌های آموزشی در دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی از این، حکم مستثنی است.

انتهای پیام/

کد خبر 4208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =