کد خبر 4218
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

عرضه اولیه ۲ شرکت در آینده نزدیک

عرضه اولیه ۲ شرکت در آینده نزدیک

مدیر عامل شرکت بورس تهران با بیان اینکه افرادی که در بازار سهام تصمیم عجولانه می‌گیرند، بازنده‌های اصلی هستند، گفت: با تداوم روند پذیرش شرکت‌ سهامی عام پروژه و عرضه‌های اولیه، بازار سرمایه ثبات خود را حفظ کند.

به گزارش آهن‌نیوز؛ «محمود گودرزی» ( دوشنبه) در حاشیه نخستین همایش ملی اقتصاد هوشمند و توسعه مالی در جمع خبرنگاران، اعلام کرد: در سال‌های گذشته بورس‌های استانی نتوانستند رسالت‌ خود را به درستی ایفا کنند، اما از یک سال گذشته ایده‌ای را در بورس تهران مبنی بر سفرهای استانی مطرح کردیم.

وی به آخرین وضعیت عرضه‌های اولیه در بورس اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی شرکتی را برای عرضه‌های اولیه در بازار سرمایه پذیرش می‌کنیم، بخش عمده کار در اختیار ناشران و سهامداران عمده شرکت‌ها قرار می‌گیرد و باید روالی را مانند ارزش‌گذاری طی کنند.

گودرزی اعلام کرد: ۲ شرکت را برای عرضه اولیه در آینده نزدیک در دستور کار داریم و سایر شرکت‌های پذیرش شده هم به مرور عرضه اولیه خواهند شد.

مدیر عامل شرکت بورس تهران به تغییر چهره بورس از معاملات سنتی تاکید کرد و گفت: پایان این ماه یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های اقتصاد دیجیتال را در بورس پذیرش خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانیم به زودی عرضه اولیه آن را انجام دهیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر 4218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =