کد خبر 4222
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

امروز در بازار آهن چه گذشت؟ / تداوم کاهش قیمت‌ها

امروز در بازار آهن چه گذشت؟ / تداوم کاهش قیمت‌ها

نرخ آهن در بازار در روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری با کاهش مجدد قیمت مواجه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ این روزها بازارآهن آلات به جای اینکه مسیر منطقی خود را سیر کند، بیشتر به دنبال ماجراجویی و مقصدیابی است. دلیل نامتعادل شدن بازار فولاد، مرتبط به امسال نیست و به طور سنتی در سال های گذشته نیز این نابسامانی تکرار شده است اما طی روز گذشته نرخ آهن در بازار تهران با کاهش مجدد قیمت مواجه شد.

نوسانات قیمتی مصحولات فولادی بدین شرح بود.

       
* میلگرد امروز در اکثر کارخانه‌ها با کاهش قیمت 100 الی 900 تومانی همراه بود اما برخی کارخانه‌ها نیز محصولات خود را با ثبات قیمت اعلام کردند.
                   
* تیرآهن امروز در اکثر کارخانه‌ها با ثبات قیمت همراه بود اما کارخانه‌ ذوب آهن اصفهان در برخی سایزها کاهش قیمت 30 الی 100هزار تومانی را اعمال کرد.

 * انواع ورق سیاه (st37 و st52 ) امروز در اکثر کارخانه‌ها با کاهش قیمت 100 الی 500 تومانی همراه بود.

 * ورق گالوانیزه و ورق روغنی امروز در اکثر مبادی فروش با کاهش قیمت 200 تومانی همراه بود اما ورق رنگی دراکثر کارخانه‌ها با ثبات قیمت اعلام شد.

* پروفیل امروز در کارخانه‌های صدرا ،نیکان و پایا اصفهان با کاهش قیمت 100 الی 300 تومانی همراه بود اما کارخانه‌های صابری ،کیان پرشیا و تهران شرق در محصولات خود ثبات قیمت را اعمال کردند.
                         
 * نبشی و ناودانی امروز در اکثر کارخانه‌ها با کاهش قیمت 200 الی 800 تومانی همراه بود اما برخی کارخانه‌ها نیز در محصولات خود ثبات قیمت را اعمال کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 4222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =