کد خبر 4238
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نیریز:

کارخانه فولادسازی غدیر نی‌ریز برای ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرد

کارخانه فولادسازی غدیر نی‌ریز برای ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرد

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز ظرفیت کارخانه فولاد سازی سالانه یک میلیون تن عنوان کرد و گفت: این کارخانه توانست بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

به گزارش آهن‌نیوز؛ صبح امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت محسن مصطفی پور در آیین راه اندازی کارخانه فولاد سازی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، این شهر را موطن گردان کمیل خواند و اظهار داشت: نی‌ریز شهر انار، معرفت و خوش دلی است، شهری است که غیور مردان و شیرزنان آن مجتمع غدیر نی‌ریز را ساختند.

مدیرعامل مجتمع فولاد نی ریز با بیان اینکه امروز با اسم رمز همدلی ایجاد و ساخته شد، تصریح کرد: این همدلی بین همکاران، سهام داران، مسئولین کشوری، مسئولین منطقه ای همراه بود که باعث تبیین خواستن و توانستن شد.

وی با اشاره به آغاز پروژه از سال ۱۳۸۶ بیان کرد: نخستین کارخانه از این مجتمع در سال ۱۳۹۶ به بهره داری رسید اما ساخت فولاد سازی به عنوان اصلی ترین هدفش به کندی پیش می رفت به طوری که پیشرفت آن تا مهر ۱۴۰۰ به کمتر از ۵۰ درصد رسیده بود اما توانستیم بدون تغییر در سال ۱۴۰۱ ساخت کارخانه فولاد را به اتمام و اکنون به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: ۱۰۰ درصد از تجهیزاتی که از گذشته وارد سایت نشده بود با وجود مشکلات زیاد وارد کردیم. به طوری که در سال های گذشته ۲هزار و ۵۰۰ تن نصب تجهیزات وجود داشت اما در یک سال گذشته این عدد به حدود ۹ هزار تن رسید.

وی به اشتغال زایی حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفری به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کارگاه فولاد سازی اشاره کرد و گفت: مدنظر ما بود تا در حوزه ایجاد اشتغال، اشتغال پایدار را در منطقه پیش ببریم به این علت بخشی از اعتبارات پروژه گندله سازی از طریق فاینانس و بخش دیگر از محل اعتبارات شرکت تامین و اسفند ماه ۱۴۰۱ کلنگ زنی شد و با اجرای طرح طبقه بندی پرسنل رفع تبعیض کارکنان را انجام دادیم.

انتهای پیام/

کد خبر 4238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =