کد خبر 428
۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

در 6 ماهه دوم 1400؛

سود 10 هزار میلیاردی فولاد غدیر نی‌ریز از آهن‌اسفنجی

سود 10 هزار میلیاردی فولاد غدیر نی‌ریز از آهن‌اسفنجی

بر مبنای گزارش حسابرسی ۶ ماهه بازرس قانونی شرکت فولاد غدیر نی‌ریز تولید آهن اسفنجی توانست در این برهه سودی معادل ۱۰ هزار میلیارد ریالی را برای سهامداران این مجموعه ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بر اساس گزارش حسابرسی ۶ ماهه بازرس قانونی شرکت فولاد غدیر نی‌ریز پیشرفت قابل‌توجهی در پروژه واحد فولادسازی، کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه گندله‌سازی این مجتمع، آغاز عملیات اجرایی مجتمع ورزشی بزرگ نی‌ریز، برگزاری آزمون استخدامی برای به‌کارگیری بیش از ۴۰۰ نفر نیروی متخصص در پروژه فولادسازی در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است.

بر مبنای این گزارش با اتمام بررسی اجمالی ۶ ماهه شرکت فولاد غدیر نی‌ریز و صدور گزارش مطلوب حسابرسی و به استناد آمار تأییدشده توسط حسابرسان مستقل تولید آهن‌اسفنجی توانست در این برهه سودی معادل ۱۰ هزار میلیارد ریالی را برای سهامداران این مجموعه داشته باشد. سود حاصله در شرایطی حاصل شد که هزینه گاز به عنوان تأثیرگذارترین بخش سربار تولید این شرکت بیش از ۸۰۰ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل با افزایش مواجه شده است.

خرید گندله آهن‌اسفنجی در طول دوره ۶ ماهه با نرخی پایین‌تر از ‌ریدهای دوره مشابه، برخلاف جهت بازار و باوجود تورم محسوس نیز رشد داشته است.

محسن مصطفی پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز دراین‌باره گفت: با وجود همه مشکلات، متعهد بودیم تا کارخانه فولادسازی هر چه زودتر در مدار تولید قرار گیرد.

وی افزود: آمار ثبت‌شده نشان‌دهنده‌ جهشی بزرگ برای ورود مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به جمع مجتمع‌های بزرگ فولادسازی کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر 428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =