کد خبر 4292
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

سنگ‌آهن و فولاد از صدرنشینان بورس کالا

 سنگ‌آهن و فولاد از صدرنشینان بورس کالا

در هفته سوم اردیبهشت از میان ۲ میلیون و ۹۵۸‌ هزار و ۱۱ تن انواع کالای عرضه شده، سیمان با معامله بیش از ۲/ ۱ میلیون تن، سنگ‌آهن با دادوستد ۷۵۴‌ هزار تن و فولاد با معامله ۳۷۲‌ هزار تن صدرنشینان بازار فیزیکی شدند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، در هفته سوم اردیبهشت ۲ میلیون و ۹۵۸‌ هزار و ۱۱ تن انواع کالا و محصول و ۱۰۰ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۶/ ۲۶‌ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس‌کالای ایران دادوستد شد. صدرنشینان هفته سوم اردیبهشت، سیمان با معامله بیش از ۲/ ۱ میلیون تن، سنگ‌آهن با دادوستد ۷۵۴‌ هزار تن و فولاد با معامله ۳۷۲‌ هزار تن بودند.

در هفته گذشته تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس‌کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۵۲۰‌ هزار و ۵۹۶ تن انواع کالا و محصول و ۱۰۰ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۱۸‌ هزار و ۷۶ میلیارد تومان بود.
در این تالار یک‌میلیون و ۲۴۹‌ هزار و ۶۵۹ تن سیمان، ۷۵۴‌ هزار تن سنگ‌آهن، ۳۷۲‌ هزار و ۵۰۷ تن فولاد، ۱۳۱‌ هزار تن آهن اسفنجی، ۷‌ هزار و ۴۱۵ تن آلومینیوم، ۷‌ هزار و ۲۵ تن مس، ۲‌ هزار تن کک، ۷۸۰ تن روی و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد. در این تالار همچنین ۱۰۰ دستگاه خودرو فروخته شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۲۲ اردیبهشت فروردین همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۲۸‌ هزار و ۹۹۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک به ۸‌ هزار و ۳۰۲ میلیارد تومان به فروش رسید. در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۳۳‌ هزار تن وکیوم‌باتوم، ۱۲۷‌ هزار و ۷۵۲ تن قیر، ۹۷‌ هزار و ۸۵۸ تن مواد پلیمری، ۳۹‌ هزار و ۳۸۸ تن مواد شیمیایی، ۱۹‌ هزار تن لوب‌کات، ۹‌ هزار تن گوگرد، ۳‌ هزار و ۴۶۶ تن روغن پایه، ۹۰۰ تن عایق رطوبتی، ۵۰۰ تن فرآورده‌های نفتی و ۱۱۰ تن گاز و خوراک‌ معامله شد. بازار فرعی نیز شاهد معامله ۸‌ هزار و ۴۲۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک به ۲۴۳ میلیارد تومان بود.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =