کد خبر 4293
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

خدمات ذوب‌آهن اصفهان برای حمل و نقل ریلی

خدمات ذوب‌آهن اصفهان برای حمل و نقل ریلی

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در جلسه ای که با موضوع بررسی آخرین وضعیت راه آهن استان اردبیل برگزار شد، حضور پیدا کرد و گزارشی از آخرین وضعیت تولید و تحویل ریل ارائه کرد.

به گزارش آهن‌نیوز؛ محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در این جلسه از تلاش ذوب آهن اصفهان برای تامین ریل مورد نیاز پروژه های خط آهن کشور قدردانی کرد.

وی در تماس تلفنی با وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی ضمن ابراز رضایت از عملکرد ذوب آهن اصفهان دستور لازم برای پرداخت مطالبات این مجتمع صنعتی از شرکت زیرساخت و تهاتر با مواد اولیه مورد نیاز ذوب آهن را صادر کرد.

مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: این مجتمع صنعتی همواره در کنار دولت و در خدمت مردم عزیز کشورمان بوده و است و تمام سعی خود را برای تولید محصولات ارزش افزا برای جلوگیری از خروج ارز می‌کند که نمونه بارز آن تولید ریل مطابق استانداردهای جهانی است.

تاکنون افزون بر 100هزار تن ریل مطابق استانداردهای روز دنیا و بالاترین کیفیت در ذوب آهن اصفهان تولید و تحویل شده و حدود 60هزار تن آن نیز در محورهای ریلی اقصی نقاط کشور نصب شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 4293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =