کد خبر 4301
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

شاخص کل کانال ۲/۳ میلیون واحدی را پس گرفت

شاخص کل کانال ۲/۳ میلیون واحدی را پس گرفت

بعد از یک هفته سقوط بی وقفه و سنگین در نهایت از دیروز سیر صعودی شاخص در بازار سرمایه مجددا شروع شده و امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، در پایان معاملات شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحدی، کانال ۲.۳ ملیون واحدی را پس گرفت. شاخص فلزات نیز به میزان ۱۰ هزار و ۴۷۹ واحد رشد کرده و در نقطه یک میلیون و ۶۹۵ هزار و ۸۸۱ واحدی ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بعد از یک هفته سقوط بی وقفه و سنگین در نهایت از دیروز سیر صعودی شاخص در بازار سرمایه مجددا شروع شده و امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، در پایان معاملات شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۷۲ واحد رسید و به این ترتیب مجددا کانال ۲.۳ ملیون واحدی را پس گرفت. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۶۸ صدم درصد تقویت شد.

شاخص کل فرابورس نیز امروز رشد خوبی را تجربه کرد و با رشد ۰.۷۳ درصدی، معادل ۲۰۹ واحد تقویت شد و در کانال ۲۸ هزار و ۶۹۰ واحدی ایستاد.

 ارزش معاملات خرد نیز در بازار امروز مبلغ ۱۴ هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۶۰ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

در بازار امروز ۲۲۵ نماد در محدوده‌ی مثبت و ۱۸۱ نماد در محدوده‌ی منفی و در بازار فرابورس ۱۹۳ نماد در محدوده‌ی مثبت و ۱۹۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

امروز نمادهای وامید، شتران، میدکو، حکشتی، فملی، وبملت و شبندر بیش‌ترین اثر را در رشد شاخص کل بورس دارند. در فرابورس نیز آشگویا، بپاس و انتخاب بزرگان سبزپوش هستند. 

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس ثبهساز صدرنشین است و شتران و خساپا در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز نمادهای فرود، دی و کرمان پرتراکنش‌ترین نمادها هستند.

در این بازار بیشترین حجم معاملات به گروه خودرو رسید، همچنین گروه دومی که بیشترین حجم معالات را به اختصاص داد گروه انبوه‌سازی بود.

همچنین گروه فلزات اساسی رتبه سوم در بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد طوریکه شاخص فلزات در بازار امروز به میزان ۱۰ هزار و ۴۷۹ واحد معادل ۶۲ صدم درصد رشد کرده و در نقطه یک میلیون و ۶۹۵ هزار و ۸۸۱ واحدی ایستاد.

شاخص کل کانال ۲/۳ میلیون واحدی را پس گرفت

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =