کد خبر 4323
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

روایت شهردار منطقه 5 از پشت صحنه تخریب کافه‌های اکباتان

روایت شهردار منطقه 5 از پشت صحنه تخریب کافه‌های اکباتان

روز گذشته تصاویری از تخریب کافه ها و رستوران های فاز دو اکباتان در فضای مجازی منتشر شد .احسان شریفی شهردار منطقه ۵ درباره تخریب محیط بیرونی کافه های بازارچه کوثر شهرک‌اکباتان  توضیح می دهد :‌این کافه ها بدون مجوز و در مشاعات شهرک ایجاد شده بودند.

به گزارش آهن‌نیوز؛ شهردار منطقه ۵ درباره تخریب محیط بیرونی کافه های بازارچه کوثر شهرک‌اکباتان توضیح می دهد :‌این کافه ها بدون مجوز و در مشاعات شهرک ایجاد شده بودند

روز گذشته تصاویری از تخریب کافه ها و رستوران های فاز دو اکباتان در فضای مجازی منتشر شد .احسان شریفی شهردار منطقه ۵ درباره تخریب محیط بیرونی کافه های بازارچه کوثر شهرک‌اکباتان  توضیح می دهد :‌این کافه ها بدون مجوز و در مشاعات شهرک ایجاد شده بودند .

او ادامه می دهد :‌بناهای این کافه ها اساسی نبوده و سقف های موقت و روکش های پلاستیکی داشتند و محوطه شهرک را متصرف شده بودند . این اتفاق با حکم قضایی و هماهنگی پلیس و نهادهای مرتبط انجام شد.

شهردار منطقه 5 تاکید کرد که این کافه ها به صورت غیر مجاز طی سالیان گذشته توسعه پیدا کرده بودند و بارها نیز نسبت به تجاوز به فضای عمومی شهرک  نسبت به آنها هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر 4323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =