کد خبر 4342
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

نرخ طلا و ارز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲/ دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی

نرخ طلا و ارز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲/ دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی

نرخ دلار امروز تا ساعت ۱۲:۰۰ در بازار آزاد با ریزش جزئی هم اکنون با نرخ ۵۱ هزار تومان در حال معامله بوده و در یک قدمی کانال ۵۰ تومان قرار دارد. امروز همچنین روند کاهشی در بازار طلا و سکه نیز ادامه داشت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار امروز تا ساعت ۱۲:۰۰ در بازار آزاد با ریزش جزئی هم اکنون با نرخ ۵۱ هزار تومان در حال معامله بوده و در یک قدمی کانال ۵۰ تومان قرار دارد.

قیمت دلار توافقی نیز براساس اعلام کانون صرافان تا ظهر به ۴۲ هزار و ۳۴۰ تومان برای نرخ فروش و ۴۱ هزار ۹۲۹ تومان برای نرخ خرید رسید که تفاوتی با خریدوفروش‌های دوشنبه نداشت.

در مرکز مبادله ارز و طلا نیز قیمت دلار اسکناس ۴۲,۳۵۲ تومان و قیمت دلار حواله ۳۸,۵۰۲ تومان اعلام شده است.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با افزایش نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۶هزار و ۴۴ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۸۲۲ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت یورو توافقی براساس اعلام کانون صرافان با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۵ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. البته برای خریداران ارز خدماتی قیمت یورو امروز ۴۶ هزار تومان است و نرخ دلار ۴۲ هزار و ۳۵۰ تومان محاسبه می‌شود

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۵۳۲ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۸۴ تومان اعلام شده است.

امروز همچنین روند کاهشی در بازار طلا و سکه نیز ادامه داشت و هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۲ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۱.۵ درصدی به ۲ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.
امروز قیمت سکه ریزش داشت و به ۳۰ میلیون و ۵۸۱ هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۱.۶۲ درصدی داشته است..

نرخ طلا و ارز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲/ دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =