کد خبر 4358
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

جزییات استخدام در فولاد شادگان

جزییات استخدام در فولاد شادگان

حسین کهزاد مدیرعامل فولاد شادگان با اشاره به افتتاح فولادسازی آن شرکت جزئیات برگزاری آزمون استخدامی در فولاد شادگان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: استخدام جوانان تنها براساس شایسته سالاری و توانایی افراد می باشد و تنها راه جذب به شرکت صنعت فولاد شادگان، آزمون شایستگی افراد است.
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به اولویت این شرکت بیان کرد: تمام همت و تلاش ما این است که امسال فولاد سازی شرکت صنعت فولاد شادگان را افتتاح کنیم تا هرچه سریعتر موجب اشتغال جوانان بومی این منطقه شود.
وی در این باره افزود: در راستای اشتغال جوانان بومی منطقه در این شرکت ؛ نیاز به برگزاری آزمون استخدامی داریم تا بتوانیم هرچه سریعتر جذب و استخدام شرکت صنعت فولاد شادگان کنیم.
کهزاد افزود: بلافاصله بعد از برگزاری آزمون استخدامی ، آموزش های لازم را در اختیار جوانان قرار می دهیم تا بتوانند در این صنعت شروع به کار کنند.
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به آزمون استخدامی این شرکت تاکید کرد: استخدام جوانان تنها بر اساس شایسته سالاری و توانایی افراد می باشد و تنها راه جذب به شرکت صنعت فولاد شادگان آزمون شایستگی افراد است.
کهزاد بیان کرد: کار ساخت کارگاه در شهرک صنعتی تا پایان خرداد ماه آغاز خواهد شد تا بتوانیم قطعات مورد نیاز کارخانه در کارگاه را انجام دهیم. همچنین تاکید داشته ام که باید موارد مصرفی در شادگان تامین شود و در صورت نیاز کارگاه، در شادگان احداث شود.
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به پروژه های در دست ساخت این شرکت گفت: خوشبختانه امسال پروژه ها نسبت به سال های قبل رشد چشمگیری داشتند ، این پروژه ها ۷۰۰ درصد رشد کرده‌اند.
وی افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فاز دوم فولادسازی و احیا، افزایش ظرفیت واحد احیا، نیروگاه، کارخانه آهک، شهرک مسکونی کارکنان، فضای سبز و … اشاره کرد.
انتهای پیام/

کد خبر 4358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =