کد خبر 4410
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

دیدار فینال لیگ برتر هندبال؛

سپاهان فاتح دیدار رفت شد / یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر

سپاهان فاتح دیدار رفت شد / یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر

دیدار رفت فینال سی و پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان با پیروزی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیگیری شد.

به گزارش آهن‌نیوز؛ دیدار رفت فینال سی و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور در بخش مردان از ساعت ۱۶ امروز دوشنبه اول خردادماه بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در تالار هندبال تهران برگزار شد. در پایان این دیدار تیم فولاد توانست با نتیجه ۳۶ بر ۲۷ برابر شاملی پیروز شود.

در نیمه اول این دیدار شاگردان ووسلین وویویچ سرمربی خارجی تیم ملی و سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان شروع بسیار خوبی داشتند. در این نیمه سیاوشی دروازه بان خوب کشورمان با سیوهای خوب خود از دروازه سپاهان محافظت کرد. در چهار دقیقه پایانی پنالتی شهید شاملی توسط الله کرم استکی ستاره اسبق تیم ملی برابر سیاوشی وارد دروازه نشد تا این دروازه بان به خوبی از رتبه بندی خود در رقابتهای قهرمانی جهان دفاع کند.

البته در این نیمه کاظمی بارها از گوش چپ دروازه سپاهان را هدف قرار داد و توانست با ضد حمله های خود امتیاز بگیرد.

در نهایت نیمه نخست با نتیجه ۱۹ بر ۱۵ به سود طلایی پوشان سپاهان تمام شد.

در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است. مسعود ظهرابی در ابتدای نیمه اختلاف گل را به عدد سه رساند اما تیم ووسلین با تغغیر تاکنیک بازی از دقیقه ۱۵ ورق بازی را برگرداند به طوریکه در دقیقه ۲۰ تیم سپاهان ۲۹ بر ۲۳ از شاملی پیشی گرفت.

فولادی ها تفاضل گل را در پایان نیمه دوم به عدد ۹ رسانده و تا دقیقه پایانی بازی این شرایط را حفظ کردند و در نهایت توانستند با نتیجه ۳۶ بر ۲۷ برابر شاملی پیروز شوند.

دیدار برگشت فینال رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان ساعت ۱۶ روز چهارشنبه سوم خرداد بین فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، دو نماینده ایران در مسابقات جام باشگاههای آسیای اصفهان در تالار هندبال تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 4410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =