کد خبر 4412
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش قیمت ۴ تا ۱۰ درصدی در عرضه محصولات فولادی امروز

افزایش قیمت ۴ تا ۱۰ درصدی در عرضه محصولات فولادی امروز

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز دوم خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۱۶ هزار و ۷۰۰ تن محصول فولادی شامل ورق قلع اندود، ورق رنگی و ورق گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه شود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز دوم خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۱۶ هزار و ۷۰۰ تن محصول فولادی شامل ورق قلع اندود، ورق رنگی و ورق گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه شود. 

برای دو هزار ورق قلع اندود عرضه شده در بازار امروز که نسبت به هفته قبل ۳۳/۳ درصد کاهش حجم داشته نرخ پایه ۴ هزار و ۹۸۰ تومان تعیین شده است که یک افزایش ۴ هزار و ۴۰۰ تومانی (۹/۶ درصد) نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

همچنین ورق رنگی علاوه بر اینکه ۵۰ درصد افزایش حجم عرضه داشته و به مقدار هزار و ۵۰۰ تن عرضه شده در نرخ پایه نیز با ۴ درصد افزایش به مبلغ دو هزار تومان افزایش نرخ نسبت به هفته قبل دارد.

در این میان ورق گالوانیزه G نیز هم افزایش حجم عرضه به مقدار ۹۴/۱ درصد داشته و هم افزایش نرخ پایه به مقدار ۴ درصد دارد که مجموع حجم عرضه شده آن ۱۳ هزار و ۲۰۰ تن بوده و میانگین نرخ پایه برای آن ۴ هزار و ۴۵۵ تومان تعیین شده است.

گفتنی است به جز ورق قلع اندود و یک مورد از ورق گالوانیزه G که تسویه نقدی دارند، مابقی محصولات به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری تسویه خواهد شد.

افزایش قیمت ۴ تا ۱۰ درصدی در عرضه محصولات فولادی امروز

کد خبر 4412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =