کد خبر 4429
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

نرخ طلا و ارز ۲ خرداد ۱۴۰۲/ ثبات نسبی در بازار طلا و ارز

نرخ طلا و ارز ۲ خرداد ۱۴۰۲/ ثبات نسبی در بازار طلا و ارز

قیمت دلار در بازار امروز دوم خرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۴۵ با افزایش جزئی نسبت به دیروز به قیمت ۵۲ هزار و ۱۴۰ تومان اعلام شده است. امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز دوم خرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۴۵ با افزایش جزئی نسبت به دیروز به قیمت ۵۲ هزار و ۱۴۰ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۱۵۳ تومان افزایش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۲ هزار و ۲۸۹ تومان آغاز و طی معاملات روز، ۵۲ هزار و ۳۶۰ تومان بیشترین مقدار و ۵۲ هزار و ۱۳۰ تومان کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

دیروز قیمت دلار در بازار آزاد یک پله پیشروی کرد اما قیمت این اسکناس در مرکز مبادله دلار و طلا همچنان بدون تغییر ماند. کارشناسان اقتصادی این فریز قیمتی در مرکز مبادله را نشانه خوبی دانسته‌اند.

قیمت دلار توافقی نیز در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰) یک کانال بالاتر رفته و بطور میانگین ۴۲ هزار و ۲۰ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته حدود ۸۰ تومان افزیش داشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز با افزایش قابل توجه ۲۴۰ تومانی، رقم میانگین ۴۵ هزار و ۴۴۳ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین ۱۳ هزار و ۷۸۳ تومان اعلام شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که در بازار ارز آزاد با قیمت‌هایی که بانک مرکزی آنها را غیررسمی می‌خواند، قیمت دلار در کانال ۵۲ هزار تومان قرار دارد.

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا۲ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۱۷ درصدی به ۲ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه امامی همزمان ۷۲۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و بعد از ورود به کانال ۳۲ میلیون، در جایگاه ۳۲ میلیون و ۳۵۰ تومان قرار گرفت. سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۸ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان یعنی ۶۴۰ هزارتومان بیشتر از دیروز فروخته شد.

نرخ طلا و ارز ۲ خرداد ۱۴۰۲/ ثبات نسبی در بازار طلا و ارز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =