کد خبر 4430
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

ادامه روند نزولی شاخص فلزات برای سومین روز متوالی

ادامه روند نزولی شاخص فلزات برای سومین روز متوالی

در چهارمین روز معاملاتی هفته تالار شیشه‌ای شاهد روند صعودی بوده و با رشد ۱۸ هزار و ۵۲۴ واحد نسبت به روز گذشته به رقم ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۷۹۹ واحد رسید. اما شاخص فلزات هزار و ۹۳۸ واحد افت داشته و به پله یک میلیون و ۶۶۷ هزار و ۳۱۱ واحد نزول کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز سه شنبه ۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ در چهارمین روز معاملاتی هفته تالار شیشه‌ای شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با رشد ۱۸ هزار و ۵۲۴ واحد نسبت به روز گذشته به رقم ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۷۹۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۱۴.۸ میلیون سهام در قالب ۸۳۱ هزار معامله و به ارزش ۱۲ هزار و ۶۱۵ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

همچنین در جریان معاملات امروز نمادهای دارویی، غذایی و آشامیدنی، سیمان، آهک و فلزات اساسی بیشترین اثر مثبت بر بورس امروز گذاشتند. نماد محصولات شیمیایی نیز بیشترین اثر منفی را بر بورس امروز گذاشتند.

سه نماد «اخابر»، «فملی» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «دی» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند. همچنین سه نماد «وبملت»، «ثشاهد» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «فرود» و «خاور» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

از میان ۲۰۱ نماد مثبت بورسی، مخابرات ایران بیشترین تاثیر مثبت و از میان ۱۴۱ نماد منفی بورسی ملی صنایع مس ایران و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. به همین دلیل شاخص فلزات بورس در پایان معاملات امروز هزار و ۹۳۸ واحد افت داشته و به پله یک میلیون و ۶۶۷ هزار و ۳۱۱ واحد نزول کرد.

ادامه روند نزولی شاخص فلزات برای سومین روز متوالی

کد خبر 4430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =