کد خبر 4439
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش ۱/۵ درصدی نرخ میلگرد و تیرآهن بورسی

افزایش ۱/۵ درصدی نرخ میلگرد و تیرآهن بورسی

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز سوم خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۱۹۵ هزار و ۶۶۲ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز سوم خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۱۹۵ هزار و ۶۶۲ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم عرضه شود.

تیرآهن و میلگرد عرضه شده در مین محصولات امروز نسبت به هفته قبل حدود ۱/۵ درصد افزایش قیمت داشته و به ترتیب ۲۳ هزار و ۶۲۰ تومان و ۲۲ هزار ۹۳۰ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است. مقدار حجم عرضه شده این محصولات نیز در مورد تیرآهن ۴۲/۵ درصد افزایش عرض صورت گرفته و به مقدار ۱۶ هزار و ۹۰۵ تن عرضه شده و میلگرد نیز به مقدار ۱/۵ درصد کاهش مقدار داشته و به حجم ۱۵۹ هزار و ۴۵۸ تن در تابلوی معاملات قرار خواهد گرفت.

ناودانی عرضه شده در میان محصولات امروز نیز با ۲/۲ افزایش حجم به مقدار دو هزار و ۷۸۰ تن و با نرخ پایه ۲۵ هزار و ۵۹۰ تومان به ازای هر کیلو داد و ستد خواهد شد.

در این میان نبشی بیشترین کاهش حجم عرضه به مقدار ۹۰/۴ درصد را نسبت به هفته قبل داشته و به میزان هزار و ۴۱۹ تن عرضه شده که قسمت پایه آن نیز ۲/۳ کم شده و به نرخ ۲۴ هزار و ۴۵۰ تومان عرضه خواهد شد.

اما حجم ورق گرم عرضه شده ۳۹/۸ درصد افزایش نسبت به هفته قبل داشته و به مقدار ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان و با نرخ پایه ۲۶ هزار و ۳۴۰ تومان که ۲/۴ درصد کاهش نیز داشته معامله خواهد شد.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =