کد خبر 4451
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

رشد جزئی شاخص فلزات اساسی هسو با شاخص کل

رشد جزئی شاخص فلزات اساسی هسو با شاخص کل

بازار سهام آخرین روز کاری هفته با رشد ۱۵ هزار و ۱۶۴ واحد در کانال دو میلیون و ۳۴۵ هزار واحدی ایستاد. شاخص فلزات اساسی نیز امروز بعد از چندین روز افت متوالی رشد جزئی داشته و ارتقای ۲۸۵ واحد روی پله یک میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۹۶ واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را اگر چه متاثر از اخبار تغییر نرخ تسعیر خوراک با رشد و صعود آغاز کرد، اما رفته رفته هر چه به ساعت‌های انتهایی بازار نزدیک شدیم، از میزان تقاضا در بازار کاسته شد و شاهد افزایش عرضه‌ها بودیم. با این در انتهای معاملات امروز شاخص کل بازار سرمایه امروز ۱۵ هزار و ۱۶۴ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون و ۳۴۵ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۰.۶۵ درصد تقویت شد.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲ خرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۱۲ هزار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۳۴ میلیارد تومان پول از بورس خارج کردند.

گفتنی است سه نماد «شبندر»، «شپنا» و «شتران» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «شگویا» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند. همچنین سه نماد «پی پاد»، «وبملت» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «کرمان» و «چخزر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

شاخص فلزات اساسی نیز امروز بعد از چندین روز افت متوالی رشد جزئی داشته و ارتقای ۲۸۵ واحد روی پله یک میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۹۶ واحد ایستاد.

رشد جزئی شاخص فلزات اساسی هسو با شاخص کل

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =