کد خبر 4468
۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

نقش گروه ملی فولاد ایران برای صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر

نقش گروه ملی فولاد ایران برای صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر

استقلال خوزستان سال گذشته شرایط متفاوتی را از نظر رسیدگی به مجموعه تیم تجربه کرد. از پرداختی‌های به موقع که زبانزد باشگاه‌های لیگ یک شده بود تا فراهم نمودن شرایط ایده‌آل برای کادر فنی سبب شد تا این تیم جوان و باغیرت به لیگ برتر فوتبال صعود کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ تیم فوتبال استقلال خوزستان در دوم خردادماه سال 1401 و در حالیکه از حضور پرشور هوادارانش بهره می‌برد با نتیجه پنج بر صفر برابر آرمان گهر به برتری رسید و جشن صعود به لیگ برتر را گرفت. زحمات کادر فنی و بازیکنان با غیرت این تیم برای کسی پوشیده نیست اما در این میان حمایت‌های مدیرعامل جوان گروه ملی فولاد ایران و فراهم نمودن شرایط ایده‌آل برای استقلال خوزستان در لیگ یک فوتبال کشور در صعود این تیم به لیگ برتر قابل بیان است.

استقلال خوزستان سال گذشته شرایط متفاوتی را از نظر رسیدگی به مجموعه تیم تجربه کرد و حتی استقلالی که ورزشگاه اختصاصی نداشت با همکاری گروه ملی فولاد ایران در بازسازی ورزشگاه غدیر اهواز، صاحب ورزشگاه شد و از حریفان خود میزبانی کرد. از پرداختی‌های به موقع که زبانزد باشگاه‌های لیگ یک شده بود تا فراهم نمودن شرایط ایده‌آل برای کادر فنی سبب شد تا این تیم جوان و باغیرت به لیگ برتر فوتبال صعود کند.

علی محمدی مدیرعامل جوان و ورزشی شرکت گروه ملی فولاد ایران و کادر فنی همانند گذشته باید برای حضور قدرتمند این تیم آتیه‌دار در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران حمایت‌های خود را مضاعف کنند تا استقلال خوزستان به جایگاه اصلی خود بازگردد.

انتهای پیام/

کد خبر 4468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =