کد خبر 4493
۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

نرخ طلا و ارز ششم خرداد ۱۴۰۲/ نوسان دلار در کانال ۵۱ هزار تومان

نرخ طلا و ارز ششم خرداد ۱۴۰۲/ نوسان دلار در کانال ۵۱ هزار تومان

امروز دلار با ۲۹۸ تومان معادل ۰/۵۵ درصد افزایش به نرخ ۵۱ هزار ۷۲۰ تومان در حال معامله است. همچنین در بازار طلا هر گرم طلا ۱۸ عیار و سکه مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، دلار در هفته‌های اخیر در حوالی ۵۱ هزار تومان در نوسان بوده، اما انتشار ۲ خبر مهم در روزهای گذشته چشم‌انداز آن را نزولی کرده است.

خبر سفر سلطان عمان در روز یکشنبه هفته آینده و موفقیت مذاکرات بانکی در یکی از کشورهای همسایه ۲ خبر مهم برای بازار ارز بودند.

با این ۲ رخداد مهم به نظر می‌رسد در روزهای آینده، در صورتی که اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد و سیاستگذار ارزی از این شرایط به درستی استفاده کند، باید منتظر ثبات و کاهش قیمت دلار در بازار باشیم که این شرایط حتی بازگشت دلار به پایین‌تر از کانال ۵۰ هزار تومانی و ورود به کانال ۴۰ هزار تومانی را هم میسر می‌کند.

امروز نیز قیمت دلار در بازارِ ششم خرداد ۱۴۰۲تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۲۹۸ تومان معادل ۰/۵۵ درصد افزایش به نرخ ۵۱ هزار ۷۲۰ تومان در حال معامله است. روز جاری برای معاملات دلار با رقم ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان در بازار رسمی غاز شد و طی معاملات امروز، ۵۱ هزار و ۸۱۰ تومان، بیشترین مقدار و ۵۱ هزار و ۶۱۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران نیز، قیمت هر اسکناس دلار بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۲ هزار و ۵۰۶ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۶۴۲ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۵ هزار و ۵۳۷ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۳۹۸ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز ۱۱ هزار و ۵۷۴ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۵۲۲ تومان اعلام شده است.

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۲ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۳۲ درصدی به ۲ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید.

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۱ میلیون و ۳۳۶ تومان است.

نیم سکه در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۵۰۰۰۰ تومان کاهش، ۱۶,۷۵۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

ربع سکه، امروز به ۱۱,۳۷۰,۰۰۰ تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۲۶ درصدی داشته است.

هر سکه گرمی، امروز به ۶,۶۸۰,۰۰۰ تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۰۷ درصدی داشته است.

نرخ طلا و ارز ششم خرداد ۱۴۰۲/ نوسان دلار در کانال ۵۱ هزار تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =